Lise öğrencisi 16 yaşındaki Kim Seungmin babasını boğarken ki parmak izleri ortaya çıktı. Umarım bulunur ve cezasını görebilir.Hyunjin kumandayı yere fırlattı ve kanepeye oturdu. Aklında olan tek soru neden olduğuydu. Ne yaşadı ne oldu da Seungmin onu öldürdü.
Ona ne kadar kötü davrandığını tekrardan hatırladı. Keşke bu kadar her şeyi mahvetmeseydi gerçekten çok pişmandı.
Keşke araları bu kadar berbat hale gelmeseydi. Seungmin'in yanından gecerken ki kırılmış gözlerini görmek onun kalbini acıtıyordu. Ama başka şansı yoktu. Chan ile evlenmek zorundaydı.
Seungmin'den ona umut vermemek için ayrılmıştı. Ama onu çok özlemişti.
Katil olsa bile ondaki değeri değişmiyordu. Seungmin ona aile olaylarını anlatmazdı ama her zaman onun bu konuda ne kadar berbat olduğunu hissederdi bu yüzden ona hep sarılırdı. Ama artık onun sarılabileceği kimse yoktu
Göz göre göre onu yapayalnız bırakmıştı.
Yapacağı hiçbir şey eskiyi geri getiremezdi her şey çok berbat hale gelmişti onu bulmak neler olduğunu sormak ondan özür dilemek isterdi.
Kendine zarar vermesinden korkuyordu.
Doğum gününü Seungmin'in kucağında vakit geçirmek varken Chan'ı öpmek neden o kadar isterdi ki?
Göz göre göre Seungmin'i öldürmüştü.
Hyunjin hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Peceteyi alıp göz yaslarini sildi ama her şey çok zordu. Ailesi ile kavga ediyor sevmediği adamla evleniyor etrafa mutluymuş gibi davranıyordu.
Ama her şey onun için cehenneme dönüşmüştü.
Bunları düşünürken Seungmin'le olan bir anısı aklına geldi.
6 Ekim 2019
Hyunjin'in ağzından
Seungmin yerinden doğrulup bana dönmüştü.
"Dağları sever misin Hyunjin?"
Şaşırmıştım ama gerçekten dağlar çok hoşuma giderdi
"Evet çok hoş esen o rüzgar ruhumun derinliklerine inişi düşündüğüm hayaller gerçekten çok güzel."
Seungmin gülümsemişti.
"Evet seninle beraber gidelim mi? Bence çok güzel olur. Dağın tepesinde ormanın orda güzel bir piknik yapmaz mıydık aşırı eğlenceli olurdu."
Tebessüm ettim. O çok güzel hayaller kuruyordu. Onunla anılar biriktirmek her günümü onunla geçirmek o kadar istiyordum ki.
Bunları düşünürken aklıma Seungmin'in o dağda intihar ettiği sahne aklıma gelmişti.
Gözlerimi açtım burda oturup ağlayıp hiçbir şey yapmadan geçiremezdim aşağı indim ve arabama doğru koştum
Umarım onu bulabilirdim.
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my little death | hyunmin
Fanfiction[angst] seungmin'in hayatı cehenneme dönüşür. </3 12.12 finish.