Seungmin bugün uykusundan mutlulukla uyandı. Bugün Hyunjin'in doğum günüydü.Hemen hazırlandı onu güzel bulması için en sevdiği kıyafetlerinden giymişti çok heyecanlıydı.
Hyunjin'in ona geçen doğum gününde aldığı yüzüğü taktı bugün. O yüzükleri sadece doğum günlerinde takacaklarına söz vermişlerdi.
Çantasını aldı ve evden çıktı.
Umarım bugün köşemize gelir onu çok fazla özledim diye geçirdi içinden. Seungmin'in bu hali çok tatlıydı.
Her zamanki köşesine geldi.
Hyunjin bu sefer erkenden gelmişti onu bekliyordu.
Koştu ve Hyunjin'e sarıldı.
Hyunjin'de ilkte şaşırmıştı sonra o da ona sarıldı.
Seungmin Hyunjin'in kulağına fısıldadı.
"Seni çok özledim.. Sana hediye aldım umarım beğenirsin."
Seungmin hediyeyi Hyunjin'e uzattı.
Hyunjin'in tekrardan donuk bir ifadesi vardı. Seungmin'in bu ifadeye içi ürpermişti.
"Sorun ne Hyunjin?"
Hyunjin yere doğru baktı.
"Üzgünüm ama ayrılmamız gerek Seungmin."
Seungmin Hyunjin'in ağzından dökülen kelimeleri duydukça kalbi kırıldı. Gözleri dolmuştu yani bunca soğukluk onu hiç sevmediği için miydi? Birbirlerine verdikleri sözler boşuna mıydı? Beraber söyledikleri şarkılar, gelecekteki kurdukları hayaller...
Seungmin sesi titrer ifadeyle konuştu.
"Neden anlamıyorum ne oldu ki iki haftada ne değişti ne oldu? Ben bir şey mi yaptım bana doğru düzgün cevap ver."
Hyunjin'in çenesini parmağıyla tuttu ve kendi gözlerine doğru temasını sağladı.
"Benden artık kaçma ne olduğunu söyle. Ben mi bir şey yaptım?"
Hyunjin'in de gözleri dolmuştu.
"Hayır sen bir şey yapmadın, suç benim. Özür dilerim lütfen uzaklaşalım birbirimizden ben en büyük zararı sana veriyorum."
Hyunjin sonra Seungmin'in yanından hediyeyle uzaklaştı.
Seungmin arkasından seslendi Hyunjin'in ama Hyunjin duymadı.
Seungmin yere çöktü ağlamaya başladı
Bu muydu her şey? Her şey bu kadar kolay mı biterdi. Yaşadıkları bunca şeyler saçma nedenlerden bitebilecek kadar değersiz miydi?
Seungmin gözlerini silip bağırdı
"SENDEN NEFRET EDİYORUM HWANG HYUNJIN!"
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my little death | hyunmin
Fiksi Penggemar[angst] seungmin'in hayatı cehenneme dönüşür. </3 12.12 finish.