5

91 12 1
                                    


Çıkışta

Hyunjin partisi için herkesi davet etmişti. Seungmin hariç.

Jeongin arkadaşı için çok üzülmüştü. Onu böyle görmek istemiyordu.

"Of Seungmin gerçekten üzgünüm keşke iyi hissettiren bir şey yapabilseydim."

Seungmin hissizleşmişti bütün gün Hyunjin'in o sözleri aklından geçiyordu.

"Davet kağıdını bana ver."

Jeongin ona doğru baktı şaşırmıştı.

"O orospu için kendini mahvederken bir de onun mutlu olduğunu mu izleyeceksin gerçekten iyi misin Seungmin?"

Seungmin kafasını eğdi

"Haklısın Jeongin ama ne yapabilirim? Gerçekten onu seviyorum yaşadıklarımızın bir olayla bitmesinden her zaman korkmuştum. Böyle olmasına izin veremem."

Jeongin istemeye istemeye davet kağıdını ona verdi

"Gerçekten kırılacaksın biliyorsun değil mi?"

Seungmin buruk bir gülümseme ile ona döndü

"İlk kırılışım değil nasıl olsa."

Ve eliyle görüşürüz dercesine salladı ve evine doğru yürümeye başladı.

Jeongin de ona el salladı ve evine doğru yürüdü.

Seungmin eve geldiğinde babası evde değildi. Acaba bir şey mi oldu diye düşündü ama sonra boşverdi.

Parti 21'de başlıyordu su an saat 17'ydi.

İki saat uyumayı düşündü sonra uyanır partiye giderdi.

~

Rüyasında.

"Seungmin!"

Seungmin çimlerde yerde yatıyordu ona seslenen sese doğru baktı.

"Anne?" Seungmin'in gözü doldu.

"Anne! Gerçekten burdasın anneciğim seni çok özledim."

Seungmin annesine sarıldı. Sarılması ile içi ısındı.

"Anneciğim babam sürekli beni korkutuyor, bana pişmanlığı olduğunu söylüyor öyle miyim gerçekten? Beni kimse sevmiyor mu? Hyunjin bile terk etti beni anne hatırlıyor musun sana hep onu anlatırdım. O güzel sarı saçlarını taradığımı okşadığımı öptüğümü.."

Seungmin annesinin yüzüne doğru baktı.

"Anne ben hiçbir şeyi hak etmiyor muyum? Senden sonra en çok sevdiğim değer verdiğim kişiydi Hyunjin. Beni hiç bırakmayacağını söylemişti. Bana yalan mı söyledi anne?"

Seungmin'in gittikçe gözleri doluyordu.

"SÖYLE ANNE! SENİ BULMUŞKEN BANA BİR SEY SÖYLE!"

Annesinin birden yüzü değişti ve Seungmin'e sarılırken onu itledi.

Seungmin uçurumdan aşağı doğru düştü ve öldü.

Seungmin rüyasında çocukken annesine yakarışlarını ve annesinin ona davranışını izledi.

Babası yan koltuğunda oturuyordu.

"İşte gördün mü annen seni sevmiyor ne ben seni seviyorum ne de Hyunjin? Gerçekten neden hala yük oluyorsun ki bana. Kesinlikle su an seni öldürmeliyim."

Babası Seungmin'e silahını çekti.

Bang!

~

Seungmin ter içerisinde uykusundan uyandı.

Uykusunda bile rahat değildi canı acıyordu. Titreyerek ağlamıştı rüyasında yastığındaki göz yaşlarını gördü.

Kendine acıyordu.



my little death | hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin