Adsız Bölüm 3

2 1 0
                                    

Ben geldim biliyomusun  bu aralar hayatımın tamamen değiştiğini düşünüyorum bir anda popüler oldum herkez benle samimi olmaya çalışıyo bunları yazıcamı hayatımında hiç düşünmezdim oysaki hayat işte seni nelere sürüklüyo .Sana bugun hayatımla ilgili bişiler paylaşark değilde sözlerle anlatmak istiyorum 

Bir serçenin gözyaşlarına                                                                                                                                              Sakladım acımı içimden                                                                                                                                                    Ne zaman ağlama isteği gelse,                                                                                                                                      Serçelerin gözyaşı döktüklerinde ,                                                                                                                              Öldükleri geldi hep aklıma ...                                                                                                                                        Ağlayamadım.

Kafamız ne kadar güzel olursa olsun içimizdeki çirkinliği unutturmuyor...

Güzel günler gelir gelmesine ama o gün biz olur muyuz orası muamma...

Herkes hikayesini anlatırken küllüğü önüme çektim baba...

Küllüğe izmaritler sığmıyor diyorum nasılsın diyor.

Sende bir söz bırak ...

İsimsizWhere stories live. Discover now