Era o zi ca toate celelalte, micul și inocentul nostru Jungkookie ne având ce face s-a pus să moțăie pe hamacul cel montase alături de scumpul și prea perversul său iubit Taehyung.
-Kookie, am ajuuns!
Strigă Taehyung din mijlocul sufrageriei. Văzând că Jungkook nu apare sa decis să-l caute. Primul loc ce i-a venit în minte a fost camera da pictură, acolo el își petrecea mare parte din timp, desenând diferite desene erotice cu el și iubitul său, el având mai mereu locul de jos, fiind satisfăcut de Taehyung. Văzând că Kookie al său nu este acolo a decis că meargă pe terasă că poate na este acolo, și a așa și a fost. Micul Jungkook stătea întis pe hamac, cu fusta ce sa ridicat prea sus dezvăluind fundul bombat ce aparținea pe deplin lui Tae.-Este timpul să te trezești bby, Daddy este un pic excitat din cauza fundului tău neobrăzat!
Îi șoptește acesta suav la ureche transmițând-ui vibrații electrice prin tot corpul.-Taehyung...~ah.
Geme acesta când simte că este luat pe sus de către iubitul său și dus în dormitor.-Shh bby, dacă vei asculta de daddy atunci totul va fi perfect iubire.
La auzul acestor cuvinte Jungkook se panică un pic, dar după ce mâna mare a iubitului său făcu contact cu fundul său se relaxă imediat.
Ajunși în dormitor Tae nu mai așteaptă nici un minut și își trântește perechea pe pat, năpustinduse deasupra ei și începând să o sărute flămând de parcă de acest sărut depinde viața lor.
-Mmmmmh~mnaaah Tae~mhhh.
Încearcă cel mic să spună dar eșuează lamentabil din cauza lui Tae care îi mușcase buza pentru a avea acces la cavitatea sa bucală. O dată intrat în gura celui mic se începe un al treilea război mondial între limbile lor, Kook încerca din răsputeri să țină pasul cu Tae dar iarăși dă greși.-Bby acu' e acu'
Spune Tae încercând să se stăpânească cât de cât. Începe cu săruturile apăsate pe gât unde eventual mai mușcă mici părticele ale pielii, apoi încet îi scoate tricoul cel împiedica să-și răsfețe iubirea.După cel scosese începuse să îl marcheze practic peste tot pentru ca lumea să știe cui-aparține, într-un final ajunsese și la sfârcurile băiatului, trecând-uși limba deasupra lor, apoi începând să le sugă cu putere.
Kook se simțea în al nouălea cer de la câtă plăcere primea, dar tot își vroia să își simtă iubitul cum îi penetrează gaura ce era gata în orice moment pentru el.-Taeee~aah h-hai m-mai re-repede n-nu m-mai tachin-na mmmaah~
Încearcă să spună printre gemetele ce îi mângâiau urechile perechii sale.-Vai dar văd că cineva este nerăbdător să-l simtă pe Daddy în el nu-i așa prințesă?
-Hai mai repedee te implor!
-Shhhh bby nu te agita.
Spuse Taehyung pentru al enerva puțin.La auzul acestor cuvinte Jungkook nu mai rezistă și se pune el de asupra lui Tae începând să îl dezbrace, ușor ușor ajungând la tivul lenjeriei intime al lui Tae dândul în jos cu nerăbdare.
-Gata prințesa mea de aici eu conduc!
Spuse Taehyung punâduse în șezut cu Jungkook încă pesete el.
Se întinde pentru aluat de pe noptieră de lângă pat sticluța cu lubrifiant ca să aplici pe toată lungimea sa pentru ca prețiosul său iubit să nu simtă multă durere.
Nici în 2 două minute ultima piesă vestimentară ce îl împiedica pe Tae să își admire iubitul în toată splendoarea sa dispăruse ca din neant.-Jungkook ești sigur că vrei asta?
Întreabă cel mare când vede privirea speriată a iubitului său.-Da Daddy te rog!
Spuse cu o dorință imensă în voce ce l-a făcut pe Tae să-și piardă controlul asupra sa.
Aplică câte se poate de mult lubrifiant pe toată lungimea sa și parcă din priviri își întreabă iubitul dacă să continue, privind aprobarea își bagă capul erect în gura strâmtă iubitului său.
Taehyung la lăsat puțin să se acomodeze cu mărimea lui și apoi a început să mărească din ce în ce mai mult ritmul penetrărilor, ca întru un final să ajungă să îl penetreze într-un ritm animalic.-D-daddy...ahh~maah~sssaaaah m-mai t-tare~mmmmmmhaaa.
Se smiorcăe Jungkook când Tae îi găsise prostată începând să abuzeze de ea și dorind din ce în ce mai mult de la TaeTae al său.-Mmmmmh acolo era, K-kookie..ah s-sigur puișor
Sunetul umed de piele pe piele se auzea în toată încăperea în care se aflau.-A-A-A!
Țipă Kookie cânt Tae îi ridică piciorul pe umărul său și începe să mărească ritmul penetrărilor sale, simțind cum este aproape de ejaculare. A apucat și membrul lui Jungkook începând să-l maseze pentru a avea un orgasm simultan.-S-sun-unt ap-p-roape Tae!
Spune Kookie când simte că este aproape de apogeu.-Să nu crezi că am terminat aici din cauza pereților tăi de se strâng împrejurul meu m-am excitat din nou deci v-a mai trebui să mai reziști o rundă.
Spune Taehyung văzând cum gaura perechii sale îi înghite membrul la propriu și la figurat.-D-dar Daddy nu mai rezist.
Se vaită Jungkook știind că este posibil să leștien de la atâta plăcere.
-------------------------------------
Much much later
--------------------------------------
Așa și sa întâmplat Jungkook leșinase din cauza plăcerii în exces iar Tae nu avea altceva de făcut încât să curețe atât mai putea face.
CITEȘTI
Smut taekook one shots (romanian)
FanfictionDoar smut cu Taekook sper că asta-ți căutat! "Drama" mm, not here amigo Top ⤴️: Taehyung Bottom⤵️ Jungkook Uneori switch....Who knows?!