Another day another slay, period😂😂😂
--------------------------------
Tae este nou de ceva timp (2 luni) în liceul cu profil sportiv, însă deja este liderul echipei de baschet. Vestea s-a răspândit rapid, iar Tae a început să fie înconjurat de fane, doar că nici una nu se compara cu coechipierul său, Jeon Jungkook.Jeon Jungkook, coleg de bancă, noul cel mai bun prieten și persoana pentru care Taehyung a început să dezvolte sentimente.
Nu și-a dezvăluit sentimentele căci îi era frică, o frică penibilă, frica de-a fi respins și ignorat de către persoana care îl înțelegea cel mai bine și-l asculta, nu judeca sau înjura.
Însă today is the day (nu m-am putut abține) când Tae își va mărturisi sentimentele sale lui Jk.
*Acasă la Tae*
Taehyung a planificat o seară cu băieții, el, Kook, Jin, Joon, Yoongi, Hoseok, Jimin, Soobin, Beomgyu, Bogum, Felix și Hyunjin. Dintre care Namjoon cu Jin nu au putut veni că aveau o întâlnire romantică pe malul mării, unde mâncare le era servintă de pescăruși sub clar de lună. (E no de asta nu-mi pare rău)
"Bine acum că suntem toți aici, ce propuneri aveți pentru a ne distra?"
Întreabă Tae pe un ton plictisit."E no, eu zic să ne jucăm ceva prima de tuto, apoi să nă uităm la un film, comedie evident, iar apoi acasă la nani. (Hoseok)"
"Bună idee, dar mâncare? (Yoongi)"
Se apucă de burtă semn că-i este soamne."Waaaaaaah fomistule, nu te preocupa am făcut gustări și am și snackuri, Kooks hai cu mine și ajută-mă să le car "
Cuvinte fusese rostite pe un ton stins 'fără de speranță:))))'"Sunt deja în bucătărie Tae, te miști și tu azi?"
Chicotește Kook amuzat, deja fiind la ușa bucătăriei."Imediat vin"
Șopti Tae, un zâmbet slab formând-use pe buzele lui."E no și ce gustări a făcut liderul echipei de baschet, la ce este bun acest mascul puternic?"
Întreabă Jungkook apropiind-use amenințător de Tae."Tae, vreau, de fapt aș vrea dar nu am curajul"
Zice acesta oftând zgomotos, aplecând capul în jos."Ce e Kooks, sunt aici ai încredere, știi că poți avea..."
Ultimele cuvinte i-au fost șoptite în ureche."Tae, uite, și te rog nu mă întrerupe. Te plac și știu că nu e corect, dar o fac, ești înțelegător, nu un bad boy de doi bani, cum sunt unii, ești atent, dur uneori iar asta te face hot de-a pula și nu știu cum dar te plac și te rog nu mă respinge, de fapt tu alegi, dar m-aș simți distrus și ooooooooof"
Tae s-ar fi așteptat la cu totul alt ceva, însă nu la asta, nu-i venea să creadă ce auzise, era incredibil.
"Shh Kooks, nu te îngrijora căci și eu te plac...."
Nu reușește Tae să-și continue fraza că-l întrerupe Mister Juve;) care era cu mâinile după gâtul său și cu capul în scobitura gâtului lui Tae inhalând parfumul acestuia."SERIOOOOS?!?"
Tae nu sa abținut și ia dat o castană peste cap."Da asta pentru ce?"
Se smiorcăi acesta.
"Pentrucă mai întrerupt, acum hai să le ducem snackurile că cred că mor ăștia de foame"*A doua zi ;)*
(Aveți încredere, m-am cam abătut de la ideea principală pe care am avut-o deci cumva trebuie să mă scot din încurcătură)"Grup"
Zice Tae pentru ai aduna pe toți să le zică planul pentu meci, aceștia formează un cerc iar Tae începe să le predice;)
CITEȘTI
Smut taekook one shots (romanian)
FanficDoar smut cu Taekook sper că asta-ți căutat! "Drama" mm, not here amigo Top ⤴️: Taehyung Bottom⤵️ Jungkook Uneori switch....Who knows?!