༒︎ Epilation༒︎

877 20 11
                                    

𝚂𝚑𝚒𝚙: 𝚃𝚊𝚎𝚔𝚘𝚘𝚔

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Atenție!
Capitolul conține:
-𝚂𝚖𝚞𝚝
-𝙾𝚛𝚊𝚕
-𝙵𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐
-𝙳𝚘𝚖𝚒𝚗𝚊𝚗𝚝¡𝚃𝚑

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Taehyung un bărbat în vârstă de 21 de ani ca și oricine sa dus să își epileze zona intimă, deoarece azi era acea zi în care v-a avea pentru prima oară relații intime cu iubita care țin să menționez nu o iubea fiindcă în toți acești 2 ani ea la înșelat cu aproape tot liceul.

Odată ajuns în incintă se duce la recepție pentru a confirma programarea.

Re: Bună ziua dumneavoastră trebuie să fiți Kim Taehyung, nu-i așa?

Tae: Bună ziua, da eu sunt Kim Taehyung!

Re: Oh, păi atunci puteți trece domnul Jeon este liber acum!

Tae: Ce? Cum adică domnul?

Re: Este vreo problemă? Deoarece toți sunt ocupați acum doar el este liber.

Tae: Ok, bine atunci.

Re: Atunci vă rog poftiți pe aici!

Domnișoara de la recepție l-a condus pe Taehyung până în fața cabinetului și de acolo ea a plecat înapoi la postul ei.

Taehyung a ciocănit în ușă și dinăuntru sa auzit un "Intră".

Tae nu a mai ezitat și a intrat.
Odată ce a intrat în cabinet a observat un bărbat cu o masă musculară bine dezvoltată exact ca a lui dar spre deosebire de Tae el avea un piercing în sprânceană și unul în buza de jos.

Tae: Bună ziua, domnule Jeon!
Spune Taehyung cu multă încredere în sine.

Jk: Bună ziua domnule Kim, te rog dezbracă te și culcăte pe masa aia de acolo, eu imediat vin! Spune Jungkook intrând în baia sa proprie din cabinet.

Cu puțin curaj Tae se dezbracă și se întinse pe măsuța special amenajată pentru epilare.

Nici bine nu sa culcat pe masă că Jungkook deja apăruse lângă el cu un zâmbet de iepure pervers pe față.

Jk: Ești gata să începem?

Tae: Desigur Jungkook!

Primind aprobarea Jeon nu mai stă mult pe gânduri și aplică un pic de gel pe toată zona lui intimă.

Simțind atingerile oferite de brunet, Tae dă drumul unui scurt dar foarte auzibil de către brunet geamăt.

Jk: Uuh văd că cineva sa excitat și are o mică mare problemă, vrea Daddy ca babyboy să-i rezolve problema?

Întreabă brunetul când simte că și el se existase un pic cam tare din cauza clientului său.

Smut taekook one shots (romanian)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum