ˢᵗᵉᵖ ᵇʳᵒ

589 16 13
                                    

Top: Tae
Bottom: Jk
______________________________________________________________________________________

Jeon Jungkook și Kim Taehyung sunt frați vitregi și se înțeleg destul de ok.

Părinții îi vor împreună în toate sensurile cuvântului, vor că copii lor sa fie iubiți deoarece ele vor să-i vadă fericiți mereu.

(PS: mamele lor s-au căsătorit 🙌)

...Morning...

"Scoală-ți curu ăla bombat și hai la școală"
Strigă brunetul din baia camerei lor.

"Cum vorbești cu hyung-ul tău baby?"
Întreabă pe un ton sarcastic Taehyung, iar în secunda 2 era lângă Jungkook, dând-ui o palmă la fund.

"Taeee hai, mai repede la școală că întârziem"
Se vaită Jungkook încercând să scape de Tae.

"Bine hai la școală"

...At school...

"Deci ca temă pentru acasă aveți, caracterizarea persoanei fără de care cu ați putea supraviețui, după părerea voastră. O zi bună elevi"

"Zi bună domnu Lee"
Toți ies claie peste grămadă de la oră, pentru a putea pleca undeva să mănânce dat fiind faptul că ei nu mâncau la școală.

"Cum ți s-a părut ora Taetae?"
Întreabă Jungkook, fiind curios de ce impresie avea colegul său.

"Mno bine mh mh teoretic plicticos, practic păi, practic va fii interesat, cred"
Răspunde Tae întrebării, dând-ui o îmbrățișare lui Kook.

"Tae mă sufooooci, hihi"
Chicotește Jungkook când îmbrățișarea devenea mai strânsă.

"Hihi, care hihi baby?"
Întrebarea dată de Tae l-a cam cutremurat te Kook.

"B-baby...?"
Încerca să mai spună ceva dar nu putea, din cauza emoțiilor care-i preluau controlul asupra corpului.

"Da iubire"

"Care iubire?"

"A mea"
Jungkook de emoții doar și-a pus capul în scobitura gatului său.
...........
"Kook eu mă duc la magazin au mai rămas încă 15 minute până la lecție, deci vrei să-ți iau ceva?"

"Nu mersi Tae bear v-oi sta aici cu Jimin"

"Aish Tae ia-mi mie un Lipton te rog"

"Sigur Jimin"

Tae plecase iar Jimin cu Jungkook discutau despre Yoongi)) băiatul nou pe care Jimin c-am pusese ochii.

"Aish, Kookie mă poți aștepta, plec până la baie"

"Da desigur Chim"
După plecarea lui Jimin, apare un băiat care se apropia amenințător de Jungkook.

"Salut frumosule!"
Spune tipul cu pricina.

"Scopul și durata"
Apare că din neant Tae cu ceaiul lui Jimin și cu un cheesecake pentru Jungkook.

Smut taekook one shots (romanian)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum