Píše sa rok 2086 a na novo postavenej vesmírnej stanici pri Jupiteri slúži na prepravne účeli a pristávania na Europe kde je vyskumna stanica. Veliteľom stanice sa stala Natasha fox vnučka slávnej emilii Fox ktorá ma iba 21 rokov a už ma reputáciu nekompromisnej velitelky.
Natasha. čo sa tu deje dúfam že ste nič nepokazili a nebudem to musieť opravyť ja sama.
Technik .Nebojte sa velitelka všetko je v poriadku.
Natasha. To dúfam lebo sťe potom skončili pane na svojej pozícii môjho technyka. Teraz idem do svojej kancelárie a nechcem byť rušená a za dve hodiny nech je to opravené.
v natashinej kancelárii.
natasha. Kde to je do riťi dúfam že sa my to nestratilo. Aha už to vydím teraz to podpíšem a pôjdem na europu kde to vybavím a vrátim sa naspať a mam dnes už pokoj a potom ešte 3 dni a konečne domov po 7 mesiacoch.
O 2 hodiny neskôr.
Natasha. už je to hotové?
Technik. Ano už je to hotové.
Natasha. Za 2 hodiny som naspať zatiaľ tu bude veleť Mike.
Mike. Jasne veliteľka.
O 20 minút na europe.
Natasha. Veliteľ Karl.
Karl. Ano veliteľka Natasha.
Natasha. tu sú tie dokumenty všetko je schválené.
Karl. Dakujem za pomoc aj ja mam pre vás čo sťe potrebovali je to ten spis ktorí potrebujete.
Natasha. Dakújem vám Karl.
Karl. Neporozprávame sa o budúcnosťi nášho spolupracovania a partnerstva.
Natasha. dnes už musím isť ale zajtra môžeš prísť na základňu tam sa môžme porozprávať.
Karl. dobre zajtra som u teba Natasha.
YOU ARE READING
vesmírne objavovanie
FantasyZačiatok objavovania vesmiru luďmi. Môj sciencefiction príbeh .