2 diel vrchna admiralka

5 0 0
                                    

2086

Loď smerujuca zo zakladne na europe cez stanicu nad europou smer zem pride  o 2 minuty.

Natasha. Už konečne pojdem na 6 mesiacov domov.

Karl.  Ale kam ideme velitelka natasha.

Natasha. Domov už sa tešim keď si odychnem a ty čo ideš na zem robyť.

Karl. Idem vyriešiť jednu situaciu a mam veliť prvej flotile ktora sa vyda za hranicu našeho sistemu.

Natasha. Tak to ti gratulujem kedy vyražate.

Karl. o 2-3 tyždne sistem alfa centauri.

Neznama žena. Daťe si niečo velitelka Natasha a velitel Karl.

Natasha. Kávu a zeleninu.

Karl. Ja si dam červene víno.

           Čo tvoja matka Natasha počul som že ma toho veľa keďže je jednou s 5 členov vojnovej rady.

Natasha. Ale nehovor a určite bude chcieť aby som pokračovala v jej stopach a kandydovala na poziciu vrchnej admiralky ktorou bola 10 rokov.

Karl. Tak to by nebolo zle velila by si všetkym operaciam flotil.

Natasha. Vieš že ma to ani netaha moc radšej by som cestovala a objavovala vesmir a jeho krasu.

Karl. Zaujimave išla by si so mnou.

Natasha. Asi aj ano  bola by to velmi pekna vyprava.

Kapitan lodi.  Dobrí deň velitelia je mi cťou vás tu stretnuť a za chvylu pristávame.


Prepačte že to vydavam tak neskoro nemal som vela času ale pomali sa do toho dostanem a možno bude dalšia epizoda ešte dnes alebo zajtra.

vesmírne objavovanieWhere stories live. Discover now