Keď prišli na zem tak natasha fox išla rovno ku svojej mame a potom na vojnovu radu.
vojnova rada: Anna fox -Dnes medzi nami vytam moju dceru natashu fox ktora sa po mne stane velitelkou vojnovej rady ked jej bude dana dôvera.
a teraz k tej horšej veci ako ste už dostali všetci spravu jedna naša zakladna bola zničena malou teroristyckou odnožou za slobodu marsu je velmi nebezpečna. chcem navrhy jak sa s nou vysporiadať.
Admiral 2 flotili- Ja navrhujem sa do ich skupiny niako infiltrovať a o nich zisťiť veci zvnutra.
Velitelka tajnej službi- Moc ryskantne mali by sme ich operacie sledovať a napadnuť ich keď budu chceť vykonať operaciu.
Anna fox- A ty čo natasha by si navrhovala povedz niečo aj ty.
Natasha fox- Podla toho čo o nich vieme je tažke sa dostať k nim trvalo by to roky zyskavania dôveri u nich ale asi sa tam musime dostať niekym lebo to je velmi dôležite a napadnuť ich to môžu od nas čakať.
Admiral 2 flotili- Suhlasim s natashou že sa tam musime dostať a jak povedala nebude to lahke.
Anna fox- A ešte som zabudla tuto natasha bude od teraz admiralkou hlavnej flotili a Admiral John ju nauči všetko čo bude potrebovať ako admiralka tym padom sa bude učastniť rokovani.
Natasha fox - je to pre mna pocta byť Admiralkou hlavnej flotili.
Anna fox- tymto je zasadanie u konca.
Admiral John- Tak pod natasha ukažem ti tvoju kancelariu a o 1 hodinu to prednesieme do sprav.
Natasha fox- A čo vlastne budem musieť robyť ako Admiralka.
Admiral john- Tak nie je to take tažke ako sa prezentuje budeš veliť flotile zučastnovať sa rokovani rady a v pripade niakeho utoku budeš pritomna vo vlajkovej lodi.
senatorka emilia-Na chvilu ti ju ukradnem john.
Admiral john- jasne pani senatorka.
Senatorka emilia- gratulujem vam admiralka natasha fox.
Natasha fox- A už to vie senat to sa velmi rychlo šíri tato sprava.
Senatorka emilia- Nevie to senat iba ja Anna my to povedala musiš mať spojenca v senate a ja ovladam vačšinu v senate tak ti možem pomahať vo velkych veciach ktore bude schvalovať senat.
Natasha fox- tak to by nebolo zle ale čo chceťe za to.
Senatorka emilia- jednu vec a tu že ma budeťe informovať o zavažnych veciach ktore sa udeju v rade neviem o všetkych dôležitych veciach taja sa tam veci a bojim sa že niečo chysta rada na uchopenie moci v polityke.
Natasha fox- dobre budem vaš špion ale vy poschvalujte tympadom zakon o vojenskych operaciach ktore by som vykonala aby som bola bez postihu. Asi pojdem vyriešiť najprv piratov ktori terorizuju obchodne trasi a nebude to lahke a bez ludskych životov.
Senatorka emilia- dohodnute keď budeťe chcieť možete predniesť niečo aj v senate aby vas vydeli ako velku admiralku možno sa stanete aj prezidentkou a tympadom by ste mali obrovsku moc niečo zmeniť.
Natasha fox- Pridem podla toho kedy maťe rokovanie.
Senatorka emilia- Zajtra mame rokovanie tak možeťe prisť.
Natasha fox- Jasne zajtra o 9.00 tam budem.
Prepačte že tak dlho nebol diel vela povinosťi v škole ale pomali sa dostaneme že aspoň jeden diel za 1 tyžden.
Teraz sa to začne rozvyjať čakali ste takyto zvrat že sa stane admiralkou a začne byť ambiciozna.
Natasha bude hrať velku ulohu v celej tejto sage.
YOU ARE READING
vesmírne objavovanie
FantasyZačiatok objavovania vesmiru luďmi. Môj sciencefiction príbeh .