Albion comisariat kedysi Europská federácia zakladajúci člen spojeného ľudstva.
HL. MESTO: Bratislava.
Forma vlády: Stratocraci- vojensko Civylná vláda.
rozdelenie comisariatu: západný region - Anglicko, Francúzko,Španielsko, Írsko, Taliansko.
severný region - Nórsko, Švédsko, Dánsko, Fínsko.
centrálny region - Slovensko, Česko, Rakúsko, Maďarsko, Nemecko.
východný region - Ukrajina, Poľsko, Bielorusko,Rumunsko.
balkánsky region - Chorvátsko, Slovinsko, Srbsko,severné Macedónsko,Grécko,Bulharsko.
Hlava štátu: Komisár. Väčšinou vojensky generál zvolený na 20 rokov.
Vedúci regiónov: Guvernér. Podlieha priamo komisárovy ten ich môže odvolať.
Parlament: Horný parlament- Berlín
Dolný parlament- Paríž
Úrad Komisára: Bratislava- Formálne sídlo vlády.
Väčšina hlavných úradov sa nachádza na Slovensku a Česku.
Vrchné Sídlo armády: Bratislava
Pozemne jednotky : Praha
Letectvo : Viedeň
Namorníctvo : Hamburg
Vesmírna obrana : Paríž - satelity
Londýn - Vesmírne stanice
Albion comisariat je druhy najmocnejší štat a ma potenciál byť najmocnejší na svete.
Vojensko civilný priemysel je najsilnejší na svete vyrába najmodernejšie zbrane, elektrické stíhačky 5 generácie, elektrické lode. Jednou z najlepších inštitúcii v štáte je Inštitút vesmíru so sídlom v Ríme. Inštitút je súčasťou jednej z najväčších univerzit na svete je v nej skoro 350 budov a 100 odborov a inštitútov s ktorých je najväčší ten vesmírny ktorí je prví na svete s podzemnou častou. Inštitút ma 5 odborov. Štát bol vytvorený roku 2038 po rokovaní takzvanej veľkej 7. najsilnejšie štáty Európy ako Nemecko, Francúzko,Spojene kráľovstvo,Rakúsko, Česko,Slovensko a Španielsko sa dohodli na vytvorení Komisariátu s hlavným mestom Bratislava ako sídlo komisára a Berlínom ako sídlo horného parlamentu. Prvé roky vládlo ešte európske rozloženie a vlády štátov. Hlasovanie o vzniku bolo 30 pre a 0 proti. Po dohode veľkej 7 nastalo obdobie rokovaní známe ako európske zjednotenie. 28.7.2038 formálne vznika Albion comisariat. Armáda prijala názov Eurocorps- Army,Navy, Airforce,spacearmy. Každá zložka armády je vedená generálom ktorí môžu byť aj v mimoriadnych stavoch daný komisárom ako guvernér provincie.
V súčasnosti je Komisárom po prvý raz Generálka ktorá ma iba 20 rokov a už je jednou z najlepších v dejinách. Študovala na vojenskej univerzite v Insbucku ktorá je jednou z najlepších vojenských Univerzít v komisariáte. Nikto z jej rodiny nebol v armáde ale ona išla a bola jednou z najlepších. Postupne stúpala po vojenskom rebríčku až na najvyššie miesta velila dokonca jednej celej jednotke počas toho keď bol veliteľ neschopný veliť to už bola vyznamenaná vrchným Generálom pozemnej armády. Do pozície generálky bola povýšena po rýchlej reakcii na atentát na pristav v Hamburgu a nastoleniu poriadku v meste kde radikálne hnutie ktoré bojovalo proti vláde zničilo najväčšiu loď v prístave a to mala len 18 rokov. Stala sa najmladšou generálkou a po 1 roku bola už generálkou najsilnejšej armády zloženou s 24 divýzii tankov. Komisárom sa stala po neočakávanom úmrtí komisára.Ľudia vítali jej dosadenie do funkcie komisára keďže bola najlepšou generálkou. Kto by bol lepši na jej mieste ako ona. Hneď keď nastúpila do funkcie hneď zmenila niekoľko klúčových organov a tým pádom posunula začiatok zjednoteniu ľudstva pod jednou vlajkou a vládou.
Prvý štát ktorí bude hrať v budúcnosti najdôležitejšiu rolu v celom tomto príbehu.
STAI LEGGENDO
vesmírne objavovanie
FantasyZačiatok objavovania vesmiru luďmi. Môj sciencefiction príbeh .