İlk Orta Okul Günüm

6 0 0
                                    


Okulun ilk günü böyle, ortaokula başlıyorum sınıflar açıklanıyor bahçede toplanmışız. Benim sınıfım açıklandı, bende dedim bir cool gireyim, güçlü görünerek dedim. Demez olaydım... Merdivenlerin oraya atladım böyle, tam gidiyodumki ayağım takıldı en üst merdivenden hocaların önüne yuvarlandım. Ne yazıkki okulun neredeyse tamamı orda, herkes nasıl gülüyor.

Neyse sonra , Okula girdik ben sınıfıma çıktım, aha 4 gün önce tanıştığım arkadaşım poyraz. Sanki yıllardır arkmışız gibi nasıl bağırıyom. Yazık çocukta rezil oldu. Neyse sonra biz oturduk yanyana, ilk derste hocalarla tanıştık zil çaldı. Poyraz dışarı çıktı, herkes herkesi tanıyor ilk okuldan bende dedim tanışayım. O zamanlar tenefüsler 5 dk, ben herkesle tanıştım sonra bir çocuk geldi, selam fıstık dedi, midesine tekmeyi bastım, sonra tekmelemeye başladım. Sınıf beni tebrik etti, anlıma yıldız çizdiler. Meğerse kimse o çocuğu sevmiyormuş. Zil çaldı poyraz geldi, herkesle tanışmışım, ünlüde olmuşum (durun azıcık övünem) çocuk sordu 'nasıl'diye. 

Şimdi düşünsenize, 24 kişilik bir gurupta 5 dk da herkesle tanışıp yetmedi çocuk dövüyorsunuz.

Allahım NASIÇ YA NASIL BENDE ANLAMIYORUM

Neyse komik anı anlatam. Birgün cuma günü, hoca bize derse girerken okul bahçesinde tüm okula beden hocası 'İYİ DERSLER!' diye bağırırdı. Bizde en güçlü sesimizle 'SAĞOL!' diye bağırırdık. Birgün ben dedim sesim gür çıksın hocayı etkileyim, hoca hergün 3 kere iyi dersler derdi. Hoca 2. yi dedi sağol dedik sonra ben üçüncü dendi sanıp SAĞOL diye havaya bağırdım. Tüm herkes bana bakıyor. Meğerse hoca o gün 2 kere iyi günler demiş. AGA BEE

neyse işte daha çok şey olduda boş onlar (tahtayı yalamam gibi)

Benim Rezil AnılarımOù les histoires vivent. Découvrez maintenant