Jam sudah menunjukkan tepat pkl 4:15 petang..penerbangan ku pukul 5 tapi aku masih lagi di dalam hostel tempat aq belajar(oh ya btw saya seorang siswazah di universiti terkenal di amerika syarikat.saya mengambil jurusan seni tarian.jadi harini adalah hari terakhir saya disini dan akan pulang ke korea untuk selamanya sbb dah habis belajar la.hehehe..oh lupa plak nk kenal kan diri..Nama saya kim seok yn berumur 21 tahun..saya asal korea dan belajar di luar negara..merantau la katakan..nak cari pengalaman..heheh..saya anak kedua dari 2 adik beradik..saya mempunyai seorang abg bernama kim seokjin..ye salah seorang ahli member bts yang terkenal tu..dikenali sebagai worldwide handsome🤣🤣🤣 ok sambung balik)aq terkejut dan mengejutkan kawan baik aq saina dri tidur(saina tu kawan baik saya..sama ii asal korea..dia jiran sebelah rumah saya..kawan sekolah saya dri kecik smpai besar selalu bersama..ambik jurusan sama dan pulang bersama bak kata pepatah bagai isi dan kuku.eh.hahah..ok sambung balik)
Yn:saina bangun kita dah lambat nak pergi airport ni...(dalam keadaan cemas)
Saina:ya yn knp bru kejut..kita dh lambat ni
Yn:aku tertidur tdi .dh cpt mandi..aku nk telepon taxi srh dtg sinibambik kita kat sini bwk g airport..
Saina:Ne
Akhirnya saina mencapai tuala di tepi katilnya dan segera mandi..untung kami sudah kemas beg terlebih awal kalau tak kemas lagi alamatnya tidur semalam lagi kat hostel ni berdua..ye la semua dh pulang balik🤣Yn:saina cpt la..kita dh lambat ni..kau ni pon mandi lama sngt
Saina:Ne yn..kejap
Akhirnya saina keluar dri bilik air dan bersiap untuk ke airport.Saina:kau dh telefon taxi ke yn?
Yn:dh..dia dh tunggu kat bawah..
Akhirnya mereka keluar dri bilik ini membawa barang mereka dan menunduk hormat buat kali terakhir..mereka pon segera ke taxi yang sudah lama tunggu mereka..akhirnya mereka smpai di airport tepat jam 4:50.Saina:fuh sampai sebelum pukul 5..
Yn:(tersenyum)Mereka pergi ke kaunter untuk cek kad penerbangan dan pergi ke tempat duduk sementara menunggu penerbangan..
Saina:
thank you america..hope to see you again later..*Habis chapter 1..nnti author smbung chapter 2 ye..harap korang x bosan sbb cerita author yg x menarik ye
YOU ARE READING
My husband min yoongi
Lãng mạnhi nama saya Yn adik kepada kim seokjin salah seorang ahli member bts..saya akan kembali ke pangkuan keluarga..bnyak suka dan duka yang akan saya tempuhi..nak tahu ap suka dan duka tu kena la baca smpai habis ye🤗