chapter 5:melamar🌼

2 0 0
                                    

Sedar tak sedar sudah genap 1 tahun aq menjadi anggota bts...pelbagai pengalaman yang dapat aq rasakan..

Aq masih lagi dirumah.bersiap untuk ke office appa ku..saja lah nak melawat office appa..sementara itu aq turun ke bawah untuk menikmati sarapan!!

Yn:morning omma..appa mana?
Omma:morning syg omma..appa kamu dh pergi office awal tdi...katanya ada meeting...ni yn x pergi latihan ke?
Yn:x omma..harini cuti...yn ingat nk pergi office appa...kot ii boleh tolong appa ke.
Omma:baguslah tu yn..boleh belajar..nnti kot appa nk bgi syarikat tu kat yn ke(tersenyum)dh makan dlu..lps ni omma nak keluar dgn kawan omma..kejap lagi smpai la dia..
Yn:pergi mana omma?
Omma:pergi salon..shopping.
Yn:ouh ok omma.(sambil tersenyum)

Selesai makan aq mengemas meja makan dan naik ke atas..sementara itu suga dan jin hyung sedang bersembang tentang aq!!!

Suga:jin hyung...aq rasa aq nk melamar yn jdi isteri aq
Jin:kau biar betul suga?
Suga:betullah hyung...dri hari pertama aq jumpa dia..start dri situ aq mula sayangkan dia
Jin:yn tu paling susah nak percaya lelaki..yelah dlu dia pernah kena tinggal tu yg ssh nak percaya lelaki..
Suga:hyung tlong suga bleh?
Jin:baik hyung cuba..tpi bila dh dpt yn tolong jgn sia siakan dia..jangan sia siakan kepercayaan dia dkt suga?
Suga:baik hyung..suga janji(tersenyum)

Sementara itu aq yang sudah bersiap untuk ke pejabat appa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sementara itu aq yang sudah bersiap untuk ke pejabat appa...aq turun dri tangga dan terlihat ada seorang tetamu iaitu kawn kepada omma aq...tiba ii omma berkata

Omma:park min ji ini la anak aq yn yg belajar kat amerika tu..
Yn:aq tersenyum pada kwn omma aq....sambil menyapa...anahasseyo...ym imnida(tersenyum)
Parkminji:ini la yn..cantik dah besar ye..dah kawin ke blom?
Yn:belum(blushing)
Parkminji:xkn cntik ii ni xde boyfriend?
Yn:(menunduk malu)omma yn pergi dlu ye...
Omma:hati ii yn(tersenyum)

Aq mengambil kunci kereta dan pergi ke office appa...sementara dirumah omma dan kawan omma berbual...

Parkminji:anak kamu ni cantik..dh berpunya ke?
Omma:blom..katanya xnk bukak hati lps peristiwa dlu
Parkminji:klau blom bleh dijodohkan dgn anak aq tu Suga...(oh ya btw parkminji ni mak kepada suga..tapi i x thu pon)
Omma:bleh jugak tu..aq pon dh anggal suga mcm anak sendiri..

aq pon dh anggal suga mcm anak sendiri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My husband min yoongiWhere stories live. Discover now