Aq bangun lebih awal dan menyiapkan sarapan untuk omma dgn appa..seketika omma turun
Omma:eh anak omma dah bngun..awainya bngun slalu pkl 10 bngun..
Yn:harini yn dh start dance dgn bts omma..tu yg bngun awai sbb jin hyung srh bngun awai..
Omma:oh patutla.
Yn:oh ya omma..yn nk bawak kereta audi omma bleh..omma bwk keta yn...
Omma:bleh je yn..ambiklah..
Yn:tq omma(tersenyum)Aq naik ke bilik dan mandi untuk bersiap...dan selepas itu aq pon keluar untuk bersiap
Selepas bersiap aq turun ke ruang tamu untuk memakai kasut...seketika omma dan appa turun..
Omma:wah cntik anak omma...bergaya
Appa:eh tngk la appa nya..hensem bergaya..(smbil membuat gaya)
Omma:tngk la omma nya cntik(tersenyum)Aq tersenyum melihat kedua org tua ku..
Appa:yn elok ii ye bawak kereta...dh smpai msg omma ye
Yn:baik appa..yn pergi dlu ye(smbil salam omma dan appa)Aq pergi dgn menaiki kereta omma...sesampainya di sana..aq disambut oleh anggota bts...
Jimin:yn smpai...aikk harini naik kereta lain plak?(tnya jimin kepadaku)
Yn:ye sja nk bwk keta omma...(senyum).
Jin:dh jom masuk yg lain semua dh tunggu(mengarahkan kami untuk masuk)Skip latihan!!!!
Selesai latihan aq pon berehat bersama dengan yang lain..dan selepas itu kami pulang.....pada ketika itu aq seorang turun kebawah untuk pulang..tetiba aq nmpk kelibat seorang lelaki berlari ke arah ku dan menolak ku ke dinding..mukanya dekat dengan muka ku..aku terkejut...rupanya suga hyung yg lari dri reporter ii yang ingin mewancarai dia...untung reporter itu tidak melihay kami berdua..klau tidak x thu la nasib aq..yelah bru je dlm bts tetiba dpt gosip plak..x ke naya...
Suga:yn ok x?(tnya dia kpd ku kerana dia tertolak aq dkt dinding)
Yn:y....y....ynn ok...(gagap)
Suga:maaf yn..suga nk lari dri reporter tu...
Yn:xpe yn maafkan(tersenyum)
Suga:yg nk pegi mana ni?
Yn:balik(kataku)
Suga:awal lagi..apa kata kita jalan ii dlu?
Yn:bleh je..tpi naik kereta yn sbb nnti xde la reporter tu perasan(aku mempelawanya)
Suga:boleh(tersenyum)
YOU ARE READING
My husband min yoongi
Romancehi nama saya Yn adik kepada kim seokjin salah seorang ahli member bts..saya akan kembali ke pangkuan keluarga..bnyak suka dan duka yang akan saya tempuhi..nak tahu ap suka dan duka tu kena la baca smpai habis ye🤗