Tepat jam 5 kami menaiki pesawat untuk pulang ke korea..ia mengambil masa selama 5 jam untuk smpai..sebelum berlepas pramugari membuat pengumumuman
Pramugari:hello!thank you to the passengers for using our service..the plane will take off immediately..but before that please make sure you wear a seat belt and please have the phone mode as the plane mode..the plane will take off immediately..please enjoy it..thank you. .
Saina:yn kau ok x(melihat aq yang x seperti budak ii x ddk diam)
Yn:hahah aq ok je..biasalah x sabar nak balik nk jumpa family..
Saina:heheh sama kita yn..sementara smpai kita nikmati dlu perjalanan penerbangan kita 5 jam ni.hehhe..
Akhirnya pesawat berlepas..aq dan saina tertidur..tepat jam 9 malam pesawat kami tiba di korea dengan selamat.pramugari mengejut kan penumpang kerana sudah tiba di destinasi.
Pramugari:to all the passengers the plane has arrived in korea..thank you
Yn:Saina bangun kita dh smpai korea ni(mengejut kan saina yang tidur)
Saina:Ne yn..kita dh smpai ke?
Yn:ne..jomlah ambik barang kat bagasi..Saina dan yn mengambil barang di bagasi penumpang dan turun keluar dri pesawat..
Yn:welcome home..i'm back korea...
Saina:tpi yn,kita nak balik rumah mcm mana..taxi mana ada malam ii ni..
Yn:ap kata kita tidur dekat hotel je malam ni..klau balik rumah pon mesti omma appa kita dh tidur..
Saina:ne yn..jomKami pon berjalan menuju ke hotel..btw hotel tu dekat je dengan airport tu..x smpai 10 minit jalan dh smpai..akhirnya kami sampai di hotel itu dan menempah bilik untuk 1 malam sahaja..setelah menerima kunci bilik kami masuk ke bilik dan meletak barang di dalam bilik dan mandi kemudia tidur...keesokan paginya aq dikejutkan oleh saina
Saina:yn bangun kita nak balik rumah ni..
Yn:ne sainaSetelah kami berdua mandi dan bersiap kami pon keluar makan breakfast dan setelah itu kami mencari taxi untuk pulang ke rumah..
Akhirnya taxi yang kami tunggu telah tiba dan saina menyuruh taxi driver menghantar kami...setibanya di situ kami membayar duit taxi dan mengambil barang...
Saina:are you ready yn?
Yn:yes i'm ready..
Kami pon masuk kerumah kami masing ii..(rumah sebelah menyebelah je)Aq melihat rumah ku...merindukan suasana yang sudah lama aq tinggalkan kerana merantau di negeri orang...aq melihat kereta appa dan amma yang masih ad lagi..mungkin mereka belum pergi kerja lagi..pintu gate aq bukak...dan masuk kedalam rumah..sesampai di dalam rumah
Yn:Omma appa,yn dh balik ni!!(panggil ku)
Omma:Yn?bila balik..knp tak telefon omma appa dlu..ni balik naik apa ni?dengan spe?(omma mula membebel)
Yn:semalam smpai pkl 9 tapi yn tidur hotel semalam..yn balik gn saina...ni yn balik naik taxi tdi(jelasku)
Appa:eh yn dh balik..lama x jumpa..yn sihat ke?
Yn:sihat..appa sihat?
Appa:sihat..dh ii jom masuk..kamu pergi letak beg dlm bilik dlu..lps tu mandi rehat..lps ni omma appa nak pergi office(btw appa i pengurus syarikat terkenal di korea)
Yn:hyung mana appa?
Appa:biasalah dia..ada training dance katanya.dh ii g rehat...omma appa nk pergi dh ni..nak makan atas meja ada makanan...
Yn:ne(sambil salam appa dan omma)Akhirnya mereka pon pergi..aku membawa beg menaiki tangga dan masuk ke bilik
(Bilik aku☝️)
Ahh akhirnya bisa melelapkan mata ku yang kepenatan..akhirnya aku tertidur..tiba ii telefon ku berdering..panggilan dri saina
Saina:yn jom shopping
Yn:aku penatlah nk tidur...kau pergi la sorang aq nak rehat..
Saina:ok la.pape nnti telefon aq tau
Yn:ne(menutup telefon)Aq turun ke ruang tamu untuk menonton tv
Akibat bosan akhirnya aq tertidur di ruang tamu sehingga lah petang..omma appa pon balik..omma mengejutkan aq supaya tidur di bilik tapi sebelum tu omma srh makan(biasalah i anak manja bila balik dri amerika ni lagi la dpt layanan mcm raja)
Tiba makan malam!!
Appa:so yn..what your next plan
Yn:i don't know appa..yn ingat nk jumpa hyunh dlu..
Appa:apa kata yn kerja kat tempat appa?
Yn:no la appa..yn x minat..
Appa:dh tu kamu nk kerja apa?
Yn:nnti la yn pikir..Selesai makan aq pon menolong omma basuh pinggan..tiba ii omma tnya soalan kat aq!!!
Omma:yn dh ada boyfriend ke?
Yn:mwolago?knp omma tnya mcm tu kat yn(berasa pelik dgn soalan omma)
Omma:omma tnya je..ye la anak omma yang sorang ni dh besar..cntik..takkan xde buah hati lagi..
Yn:yn xnk bukak hati lagi kat spe ii la omma..yang takut jdi mcm kes dlu(btw dlu i pernah bercinta tapi putus sbb dlu yelah buruk x cntik..mana org nk pandang..tu yg i lari bawak dri sambung belajar kat amerika sbb xnk teringat kat dia)lagi pon hyung belum kawin..bagi la dia dlu..
Omma:ne yn..tpi jgn lama ii tutup hati nnti langsung xde spe nak..klau nk harapkan hyung kamu tu entah bila dia nak kawin..Aq dan omma pon gelak..selesai itu aq masuk ke bilik untuk rehat..dan akhirnya aq tertidur...
*nak tahu ap jadi x..nntikan tau...btw maaf ye klau cerita author ni x best.
YOU ARE READING
My husband min yoongi
Romancehi nama saya Yn adik kepada kim seokjin salah seorang ahli member bts..saya akan kembali ke pangkuan keluarga..bnyak suka dan duka yang akan saya tempuhi..nak tahu ap suka dan duka tu kena la baca smpai habis ye🤗