1.

454 26 6
                                    

Aleksin pov
Joudun olemaan kotona koko seuraavan viikon.. Kuumeen takia.. Vielä kylmässä kämpässä, koska mulla ei oo varaa maksaa tämän kämpän vuokraa sen jälkeen, kun mä ja Sara erottiin. Siitäkin on jo melkein viikko.. Ensi viikolla pitäisi luovuttaa tän kämpän avaimet pois...En edes tiedä missä olisin.. Studiolle voisin mennä..

Skiptime
Luovutin juuri kämppäni avaimet.. "Kiitos paljon" Tuo sanoo.. Alan kipittää kohti autoani. Tuntuu liian vaivalloiselta tehdä jotain.. Ei ihme sillä kuumeeni on vain noussut... Se oli viimeksi aamulla 39.2 astetta lämpöä.. Ja nyt pitäisi jaksaa mennä vielä studiolle ja esittää olevani kunnossa.. En tiedä miten tämä onnistuu, mutta pakko yrittää.. Olen jo autollani ja avaan kuskin puoleisen oven. Menen istumaan pehmustetulle tuolille.. Nakkaan oven kiinni samalla. Käynnistän autoni ja lähden ajamaan.. Noin 10min on kulunut ja olen jo studion parkkipaikalla.. Mua ahdistaa mennä tuonne.. Mutta muuta paikkaa ei ole! Enkä haluisi olla kaduillakaan... Sammuta autoni ja nousen autosta. Laitan oven kiinni ja sen jälkeen lukkoon. Lähden kipittämään kohti studion ovea.. "Aa katos Aleksi" Joonas huutaa parvekkeelta.. Ei vittu saatana.. tuo huomasi minut! "Joel! Viittitkö mennä avaamaan oven Aleksille?" Tuo huutaa joelille.. Silleen, että se kaikuu.. Yhtäkkiä ovi avautuu ja näen Joelin. Ihana näky! Hänellä on söpöt silmät.. Voisin uppoutua niihin ihan milloin vain! Ja älkää kysykö, mutta olen ollut jo kusessa tuohon siitä asti, kun tutustuttiin.. Enkä ole vieläkään kertonut tuolle tunteistani... Ei hän ole homo.. Tiedän sen jo.. Mitä, jos tuolla on tyttö ystävä? Minulla ei olisi mahdollisuuksia tuohon... "Aleksi! Maa kutsuu" Joel huutaa. "Tuu sisälle" Tuo jatkaa. Teen työn käskettyä.. Menin studiolle peremmälle ja riisuin ulko vaatteet.. "Allu? Miks näytät liian kalpealta? Ja vielä kipeeltä?" Niko kysyy.. Voi Niko fuking Moilanen! "En oo enään kipee.." Sanoin tyynesti.. Aleksi? Mitä vittua! Valehtelit sitten parhaille ystävillesi ja vielä IHASTUKSELLESI!.. Oot säälittävä.. Ei voi muuta sanoa! "Aleksi.. Päädyttiin kattoo leffaa.. Kelpaako tämä sullekki?" Tommi kysyy. Ei ei... Kauhua! Pelkään liikaa, mutta en voi näyttää heikolta.. "Joo tottakai käy" Sanon teko hymyillen.. Aloitimme katsomaan elokuvaa.. Istuin Joelin ja Joonaksen välissä.. Mua vaan vittu väsyttää.. En oo nukkunut oikein hyvin viime aikoina... Sattuneista syistä.. Yhtäkkiä tulee niin pelottava kohta, että vahingossa päätän turvautua Joeliin.. "Voi sua:/" Tuo sanoo.. Halaan mun ihastusta? OMG vihdoin! Tunnen vahvat kädet ympärilläni.. Nuo ovat selkeästi Joelin vahvat kädet.. Ihanaa! Päädyin sitten nojaamaan Joelia vasten.. Tunnen kuinka silmäni painuvat kiinni.. Tunnen vielä, kun Joel silittää mun hiuksia.. Hetken päästä taisin nukahtaa tuon läheisyyteen..

JoleksiWhere stories live. Discover now