5.

261 17 4
                                    

Joelin nk.
Muut lähtivät jo.. alakertaan. Siirrän katseeni aleksiin.. Hän on itkenyt. Voi raukkaa. Laitan käteni tuon poskelle. "Rakas.. Mä haluun et sä tiedät sen, että mä rakastan sinua niin paljon.." Sanon. En saa kuitenkaan mitään vastausta. "Voi Aleksi rakas.. Tuu tänne" Sanon ja Tuo tulee halaamaan mua.

Skiptime
Aleksi nukahti viereeni. Taisi olla raukka ihan väsynyt. Ymmärrän kyllä.. Muakin väsyttää, mutta pitäis mennä syömään jotain.. Mut en haluu jättää Aleksia yksin.. joku koputtaa oveen. "Hei! Tuutteko!?"Joonas möläyttää. "Joonas.. Jos Aleksi herään niin mä tapan sut" Sanon sarkastisesti. "Mm" Aleksi mutisee. "Voi vittu.. Joonas tuuppa tänne!" Huudan ja lähden tuon perään. Joonas juoksee karkuun. Portaissa meinaan
kaatua, mutta onneksi en kuitenkaan kaatunut.

Aleksin nk.
Herään Joonaksen huutoon.. Olisin halunnut nukkua, mutta ei sitten. Joelikin lähti tuon perään. Hh.. Pitäisi varman mennä alakertaan. Päätän lähteä alakertaan. Paska tunne, kun pyörryttää, väsyttää, vituttaa, halu kuolla.. Kuulen kuinka Joku tulee portaita ylös, kun itse olen vielä täällä makuuhuoneessa. "Anna anteeks.. Et Joonas herätti sut" Tuo sanoo. "Hh.. ehkä se oli vaan hyvä juttu, etten nukkunu pitkään.. Ettei yö unet mene" Sanon väsyneenä. "Tuutko mennää treenaamaan?" Tuo kysyy. "Joo tietty.." Sanon väsyneenä. Alan kävellä rappusia alaspäin. Vittu mitä paskaa. Hoipertelen alas. "Tulitehan te!" Niko möläyttää. "Mm joo.." Vastaan hiljaa. Hetken kuluttua.. alamme treenaamaan. Vittu kun masentaa ja vielä väsyttää... En edes Voi tehdä mitään. "Aleksi.. Keskity" Joku huutaa. En tiedä kuka. En vaan jaksa enään pitää silmiäni auki.. Laitan ne hetkeksi kiinni ja kaikki pimenee. En kuule tai tunne mitään.

Joelin nk.
Ei vittu Aleksi PYÖRTY. "Soittakaa ambulanssi?!" Huudan ja juoksen tuon luo. Yritän herätellä tuota, mutta ei mitään eleitä. "Lanssi on tulossa!" Tommi huutaa. Alan itkeä.. Rakkaani vain makaa tuossa ilman syytä... "Mitä tapahtui?" Joku nainen kysyi. "Se oli ihan vitun väsynyt ja sit vaan sitä kai Alko pyörryttää ja nyt se vaan makaa tossa maassa.." selitän tuolle itkien. "Okei! Jussi.. tuuppas auttaa" Tuo huutaa. Mies oletettu tulee auttamaan nostamaan Aleksin baareihin.

Skiptime
Istun Aleksin sängyn vieressä.. Tuo makaa vain hiljaa tuossa. Silmät vielä kiinni... "Voi rakas.. Mitä mä teen ilman sua..." Sanon hiljaa silittäen tuon kämmentä. Yhtäkkiä Joku tulee huoneeseen. Se on lääkäri. "Mikä Aleksilla on?" Kysyn odottaen vastausta. "Ömm voidaanko me istua.." Tuo pyytää. Ei vittu jos tää on jotain vakavaa niin vittu tapan itseni. "Eli siis Aleksin pyörtyminen johtuu siitä, että hänen veren sokerit olivat liian alhaalla.. muuten oletko tietoinen siitä, että Aleksi viiltelee?" Tuo kysyy. Menen lukkoon. Rakkaani viiltelee? Hhh vittu.. pudistan päätäni. "Okei.. Siis Aleksin kehosta löytyi viiltojälkiä.. Juuri esim. ranteista, reisistä.. Sekä mahasta. Hänellä on myös iso jälki selässä, joka näyttää siltä, että se olisi tehty silitys raudalla.. Oletko tietoinen tästä?" Tyo kysyy. "Noh Aleksi ei o kertonut tosta mitään.." Sanon pettyneenä. "Okei.. Nyt se ilmeni sinulle, mutta olisi vielä yksi juttu.. Tämä on vakavaa..."Tuo sanoo ja vakavoituu. "Okei mennään suoraan asiaan.. Aleksilla on vakava masennus, sekä ahdistuneisuushäiriö.. Syömishäiriö, Hänellä on lievä sellainen, mutta jos se pahentuu niin pitää sitten tulla tarkastuttamaan se tänne.. Mut Aleksin pitäisi alkaa jo heräilemään.. Niin jätän teidät kahden" Tuo selittää ja lähtee pois. "Voi rakas.. Miks et kertonut mulle" Kysyn tuolta, vaikka ei tuo luultavasti edes kuule mua. "Mm Ai mitä en kertonut?" Joku mutisee. Tajuan sen olevan Aleksi. "Kulta, sä heräsit!" Sanon iloisena.

Aleksin nk.
"Mm, Ai mitä en kertonut?" Kysyin joelilta. "Kulta, sä heräsit!" Joel huutaa iloisena.
"M mitä tapahtu..." Kysyn.. "Mm Aleksi... meidän pitäisi puhua" Tuo sanoo hiljaa. Vittujen vittu.. "No kerro" Sanoin hieman tylysti tuolle. "Hh.. Lääkäri kertoi et sun kehosta on löytynyt viilto jälkiä.. Ja tota sun selässä on kuulemma iso jälki.. Voitko rakas kertoo mulle siitä?" Tuo sanoo ja menen heti lukkoon.. Ei vittu. "Anna anteeks.. Etten kertonut sulle... Mut siis kaikki alkoi siitä kun aloitin yläkoulun.. Mua hakattiin, haukuttiin, nimiteltiin ja sit en enää kestänyt... O oli vaan pakko purkaa paska olo viiltelyyn.. Vanhemmat Huusi koko aika himassa tai sit oli juomassa baarissa.. Yhtenä iltana ne tuli kotiin vitun kännissä j ja sit kun en totellut niin..." Sanoin, mutta aloin itkemään.. Tuo halaa mua. "shh.. Rakas mä oon tässä!" Tuo sanoo. "Mun olis pitäny kertoo aikaisemmin..." Nyyhkytän. "Ei se mitään" Joel sanoo ja halaa mua vielä tiukemmin..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 05, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JoleksiWhere stories live. Discover now