3.

316 23 5
                                    

Aleksin pov
Herään huoneesta, jossa on valoisaa. Valoisuus puskee läpi kaihtimien. Huomaan Joelin makaavan vieressäni. Söpöä! "Joel.. Herätys" Kuiskaan tuolle. "Mm" Tuo mutisee. "Rakas, Nouseppas nyt" Kuiskaan tuolle ja annan pusun huulille. Tuo vastaa suudelmaani. "Haloo? Onks tääl ketään" Porko huutaa. "Joo on!" Huudan takaisin. "Mitäs te tääl?" Joonas ihmettelee. "Etkö.. Muka muista? Jäätiin tänne yöksi!" Vastaan tuolle. "Muuten onks teidän välil jotain?" Tuo kysyy vielä. "Aa.. On" Joel mumisee hiljaa. "Onnee kyyhkyläiset!" Tuo huutaa.
"Muuten Niko tuo sen siskon tänää tänne" Tuo ilmoittaa ja katoaa keittiöön.. "Ja muuten se sit.. On tota siis aika herkkä kaikelle.." Joonas muistuttaa. "Moro!" Niko huutaa. Nostan katseeni tuohon tyttöön Nikon takana. "Tässä on Nella" Niko esittelee. "Aleksi Viittitkö näyttää Nellalle paikkoja" Niko kysyy.. Nyökkään tuolle. Alan kävelemään syrjäisimpään paikkaan tuon kanssa.. "Tässä on meidän treeni huone, jossa me treen-" Ehdin sanoa, kunnes tuo keskeyttää lauseeni suutelemalla mua. Menen aivan lukkoon.. "Lopeta" Saan sanotuksi. Tuo ei kuuntele. "Aleksi!? Mitä vittua sä teet?!" Joel huutaa vihaisena.. Tämä tästä puuttuukin. "T toi pakotti mut tä tähän..." Nella väittää.. "Nella tuu tänne.. Aleksi painu vittuun täältä nyt!" Niko huutaa. Miksi juuri minä? Lähden itkien pois treenikseltä.. Joel ei taida muistaa, että eihän minulla ole mitään kämppää minne mennä.. Pakko siis vain olla kadulla siihen asti kun kuolen.. "Mä viel luotin suhun! Mut aivan vitun turhaan!" Joel vielä mesoaa. "Joel! RAUHOTU!" Tommi huutaa.. Avaan oven ja lähden pois täältä..

Joelin pov
En voinut uskoa, että tuo pettäisi mua.. Luotin tuohon vielä. Tajusin vasta äsken.. Mitä olinkaan tehnyt. Eihän aleksilla ole mitään minne mennä! Vitun hienoa Joel fucking hokka. "Joel.. Teit aika ilkeästi Aleksille.." Tommi sanoo minulle. "Jätkät.. Voiko joku soittaa sille?" Kysyn.. "Mä voin" Olli vastaa. Hetken kuluttua kuitenkaan tuo ei vastaa. Alan huolestua enemmän.. Pakko lähteä porukalla etsimään tuota. Ei vittu Joel.. Sä teit vitun paskasti sun rakkaalle..

Aleksin pov
En tiedä missä olen.. Täällä on liian kylmä! En voi kuvitella, että Nella valehteli. Kävelen jonkin aikaa.. "Minne.. Aleksi on voinut mennä?" Kuulin nurkan takaa. Se oli Joel.. Tuo itkee. "Joel.. Se on varmasti kunnossa" Tommi lohduttaa. Yhtäkkiä alan perääntymään ja kompastuin.. Ai vittuu! Nilkkani jäi kroppani alle.. "Aleksi?" Kuulen tutun äänen kysyvän. Tuo on Joel. Kuulen juoksu askeleita. "Rakas Aleksi! Anna anteeks.. Olin tyhmä kun huusin sulle" Tuo sanoo itkien. Voi tuota. "Sattuuko sua johonkin?" Olli kysyy. "Mm nilkkaan! Kaaduin äsken.." Vastaan tuolle. "Anna mä kannan sut" Joel sanoo lempeästi. Tuo nostaa mut maasta. "M mul on kylmä.." Sanon tuolle. "Voi sua.. Ota tää takki" Tommi sanoo. "Kiitos Tommi!" Joel sanoo iloisesti. Pian olemmekin jo studiolla. "Jäädään kaikki tänne yöksi.. Ei jaksa enää tähän aikaan lähtee himaa" Joonas ehdottaa. Kaikille käy. "Me varattiin jo makuu huone!" Joel huutaa. "No voi nyt vittu! Eli jätkät ens yönä ei nukuta.." Niko vitsailee.. Vai vitsaileeko sittenkää;D

JoleksiWhere stories live. Discover now