TW: itsemurha yritys..
Joelin pov
Heräsin sängystä.. Joka paikkaan sattuu. Tiedän tasan tarkkaan mitä teimme illalla.. Se on ihanaa! Tuntui vitun hyvältä ja oikeelta. "Rakas.. Ootko jo hereillä?" Tuo kysyy. "Juu tietenkin!" Sanon innoissani. Eilisen tapahtumat tulee mieleen.. En voisi jättää tuota.. Taas. Ömm pakko keksii jotain.. "Mä meen.. Ömm ulos hetkeksi..." Sanon hiljaa ja lähden pois.Aleksin pov
Joel vain lähti.. Onko vika minussa? Enkö riitä hänelle..? Kysymyksiä vain pyörii päässäni.. En halua ajatella sen enempää vaan hautaan kasvoni tyynyä vasten. Mieleeni palaa ajatus siitä, että taas on tarve kuolla.. Eihän Joel eilisen takia.. Enään haluisi olla tälläsen kusipää kanssa.. Kuinka idiootti oon?! Vittu! Missä se lähin silta vittu olikaa?! Tai edes lähin puukko? Tai joku terä esine? Tai edes joku jolla voi tappaa itsensä!? Haluan pois.. Kuulen hennon koputuksen oven toisella puolella. "Sisään.." Sanon nyyhkyttäen. "Aa Aleksi.. Haluisitko sä tu-" Olli kysyy, mutta keskeyttää.. Kun tuo siirtää katseensa naamaani. "Aleksi? Mikä on? Mis Joel on?" Tuo kysyy huolissaa. "Emmä tiiä.. S se vaan lähti.. Eikä sanonu mitää" Sanon itkien. "Se ehkä haluaa selvittää ajatuksiaan.." Tuo sanoo. "Mitä jos se ei haluu olla tälläsen VITUN KUSIPÄÄN KAA!" Huudan Ollille ja purskahdan itkuun. "Aleksi.. Hei ei Joel sua jätä! Mä lupaan.. Mut eilen vaan.. Tota oli sille kai liikaa.. Kun siis Nikon sisko Nella.. Se ahdisteli sua.. Ja te viel riitelitte.. Ja sit sun nilkkaa.." Tuo selittää. "Ei.. Olli oo hiljaa!.." Huudan tuolle.. Otan laatikosta puukon.. "Allu et!" Tuo huutaa. Niko ilmestyy paikalle.. "Mitä tääl tapah- Aleksi! Älä.. laita se puukko pois! HETI!" Niko alkaa huutamaan. "H haluun Joelin.. Haluun eroon mun ongelmista! Haluun eroon kärsimyksestä, kivusta, Paskasta olosta!" Huudan. "Aleksi.. Et tee sitä!" Kuulen äänen huutavan.. Tiedän kelle tuo ääni kuuluu.. Joelille. Jähmetyin.. Tunnen kuinka Olli ja Niko tarraa minun käsistäni kiinni, etten pääsisi vahingoittamaan itseeni. "Allu! Mitä vittua sä luulet tekeväsi?!" Joel huutaa.. Alistun heti tuolle. Pelkään huutamista.. Varsinkin Joelin... "Joel.. Lopeta! Tää alistuu sulle.. Eikä se oo hyvä juttu!" Tommi huutaa. "Mitä tääl ees tapahtuu?!" Tuo kysyy. "Täl oli puukko kädessä ja melkein veti viillon kaulaa.." Olli selittää. "Anteeks kulta kun lähdin aamulla.. Tää on nyt mun syytä!" Tuo kuiskaa. "Mm ei Joel.. Älä syytä ittees!" Huudahdan. "Voitteko te muut mennä hetkeksi pois?" Tuo kysyy. Muut lähtevät..
YOU ARE READING
Joleksi
RomanceVarautukaa kaikkeen. Tein tälläsen.. Tarinan kahdesta BCn jätkistä.. Noh eikun lukemaan:D