Bine v-am regăsit după încă un Crăciun petrecut cu botul în sarmale și prăjituri gustoase, astăzi sunt bucuroasă pentru că am să vă împărtășesc numai cuvinte de laudă. După atâta amar de vreme am găsit într-un final o carte ce este la un pas de limitele perfecțiunii.
Cartea cu pricina se numește "Umbrele Nopții" și este scrisă de minunata scriitoare @Catsoline care ne încântă numai cu proiecte minunate.
Cartea ei are absolut tot, acțiune, dramă, e distinsă, a reușit să le îmbine pe toate în scrierea sa. Coperta e drăguță, la fel și descrierea cărții care mi-a acaparat atenția din prima.
Fata este perfectă, nu am găsit în douăzeci de capitole nici măcar o greșeală gramaticală sau un cuvânt prin care lipsește vreo diacritică.
Deși avem parte de ființe mistice, este descrisă atât de bine încât acțiunea este foarte realistă. O delicatesă de carte, mai ceva ca rulourile bunicii mele.Așa că vă invit cu drag să aruncați un ochi asupra ei, nu veți rămâne dezamăgiți.
Deci din partea mea, "Umbrele nopții" primește o apreciere cât Casa poporului și deși nu am citit-o integral, o voi face și voi acorda voturi fiecărui capitol (asemenea voi face și cu celelalte cărți descoperite care o să îmi placă, atât din partea mea cât și din partea lui AstridRedd ). Dacă autoarea va ajunge vreodată ca prin minune să citească acest pasaj, vreau să știe că a făcut o treabă jos pălăria (dar cu siguranță i s-a mai spus asta), merită tot respectul.
CITEȘTI
𝘮 𝘦 𝘵 𝘢 𝘯 𝘰 𝘪 𝘢 •
Random"𝕌𝕟 𝕤𝕔𝕣𝕚𝕚𝕥𝕠𝕣 𝕕𝕠𝕒𝕣 î𝕟𝕔𝕖𝕡𝕖 𝕠 𝕔𝕒𝕣𝕥𝕖. 𝕌𝕟 𝕔𝕚𝕥𝕚𝕥𝕠𝕣 𝕠 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝𝕚𝕫𝕖𝕒𝕫ă." - 𝙎𝙖𝙢𝙪𝙚𝙡 𝙅𝙤𝙝𝙣𝙨𝙤𝙣