9. A mese folytatódik

374 24 1
                                    

- Először édesapám, nem akarta elhinni, hogy lehet gyereke, azt mondogatta állandóan anyám mástól vár gyereket. Volt egy boszorkány Elijahval közösen, aki segített anyámnak meggyőzni apámat, hogy elhiggye, tényleg az öve vagyok. Ezek után apám magához költöztette anyámat, hogy felügyelet alatt tarthassa és senkinek se tudjon beszélni arról, hogy milyen állapotban van és kitől. Apámnak sok ellensége van még a mai napig is. Sok rossz dolgot elkövetett, és ha ezt most elkezdném elmondani sose fejezném be. Pontosan nem tudok mindent, csak amit édesanyám elmondott nekem. A legvadabb részleteket még anyám se tudja. Miután megszülettem azután se mentünk el ma Mikaelson birtokról, mivel apám ellenségei illetve a természetfeletti világban sokan el akartak tenni engem láb alól, sokan még a mai napig is. Létezik egy prófécia, ami azt mondja ki, hogy valamikor születni fog egy gyermek, aki kiirtja a természetfeletti, aki megállíthatatlan lesz. Ezért akarnak megölni mivel belőlem csak egy, van a világon, és mivel az apám az apám. Az ő vére csorog a testemben, ő a gonosz, ezért a gyereke is csak gonosz lehet. Mindenki elfelejti, hogy senki nem születik gonosznak, a tettek teszik azzá. – mondom a végén elmosolyodva.

- Ezzel én is egyet értek. - szólalt meg Esme.

- Érzem azt, hogy pát dolgot kihagytál a történetből. – kezdett bele Carlisle. – Gondolom, később meghallgathatjuk a hiányzó részleteket. – mosolyodott el.

- Érdekes történet, az biztos, hogy nem unatkoztak az elmúlt évszázadokban. – szólalt meg Emmett.

- Ti is halljátok ezt?- kérdezte Jasper összehúzott szemöldökkel.

csaszar_karina

Az Ős QuabridWhere stories live. Discover now