Nedennn??

36 8 4
                                    

Hemen mesajın üstüne tıkladım:

•Kanatsız Meleğim•
-"Deniz ben evdeyim merak etme."

-"Dilara benim senle konuşmam lazım hastanedeyim."

Görüldü.
Yazıyor...

•Kanatsız Meleğim•
-"Neee!! Noldu? hemen geliyorum"

-Annem ve babam bıçaklandı"

Görüldü
Yazıyor..

•Kanatsız Meleğim•
-"kimm yapmış? Ben şuan yoldayım 20 25 dakika sonra ordayım."

-"tamam bekliyorum" hemen sonra yazmaya başladım.
-"bilmiyorum ki kim yaptıysa burnundan fitil fitil getiricem"

Görüldü.
Yazıyor...

-"sakin ol neyse görüşürüz"
Konusmamız bittikten sonra telefonu kapatım cantama attım 20 25 dakika sonra burda oldu...

-"Nerdeler" aglamaktan sesi kısılmıs, gözleri şişmiş bir şekilde cevap verdim.

-"oda da dinleniyorlar" dedim ağlayarak

-"tamam gel bakalım minik kusum"dedi aglamamak için kendini zor tutarak

-"peki o cinayet ne olacak offff senide karakola çağırdılar mı?"sıkıntılı bir şekilde nefes vererek

-"evet çağırdılar her şeyi anlattım"
-"çok korktum yaa"

Ağladı......
Ağladım....

-"Ağlama bende çok korktum bide olay yerinde yoktun nereye gitmiştin?" Evet o karakolda ona suç atmıstım ama ben gerçekleri söyledim ve agzımı araladım..

-"o kız kimdi?!hemde bana bakarak gülüyordunuz"dedim kaşlarımı çatarak ve biraz duraksadı ve cevap verdi.

-"o kız orta okuldan arkadaşımdı annesini ve babasını kaybetmiş o geldiğinde gitmek zorunda kaldım ve o gülerken senin dedikodunu yapıyorduk" dedi sırıtarak,gülüşü birden yerle bir oldu ve devam etti.

-kızın ismi de Ceren  o kızın belalısı vardı sürekli tehtit ediyordu ve ben ondan şüpheleniyorum" dediğinde tüylerim ürperdi ama neden öyle bişi yapsınlar niye neden kız ne yaptı kı hâlâ aklım almıyordu.

-"Neden ama ne yaptı kızcağız haaa bide soyledin mi"

-"evet soyledim özetini anlatayım şimdi bu adam bu kızı seviyormuş ama kız sevmiyormus tabı kızın anne babası yok göz dikmiş kaç sene boyunca... Kız dışarıya çıkdı işte benim yanıma geldi o da adam takip etmiş öldürdü işte ben böyle biliyorum adam heryerde aranıyor"
-" tipi nasıl tarif edebilirmisin?"

Başını salladı..

-"direk fotografını göstereyim"

Burak  özkan 25 yaşında Üniversiteli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Burak  özkan
25 yaşında
Üniversiteli

-"bune kızım üniversiteli mi buu ee okulu felan noldu?"

-"okulu  her b*k yapişindan atıldı herşey var bu çocukta"

-"hımm anladım neyse ben annemin yanına gideyim merak etmesinler"

-"tamam bende gideyim yorgunum zaten eve geçince haber et tamam mı? Dikkat et kendine"

-" tamam ederim, sende dikkat et kendine"sarıldık ve gitti

-"görüşürüz"

-"görüşürüz"

Dilarayı uğurladıktan sonra arkamı döndüm ve onu gördüm..
İç sesimle konusmaya başladım.

-"Hayır o degil de bana"

-"Evet maalesef o"

-"napıcaz"
.........





Gerçek DostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin