1.

981 53 118
                                    

Amíg Sapnap békésen aludt, én egész végig fent voltam. Csak vártam, hogy végre barátom George, megérkezzen. Idén megbeszéltük, átjön hozzánk egy időre. Azt hiszem egy hétről volt szó, tehát itt tölt hét egész napot. Amit ki kell használnunk, megismerni egymást személyesen is, nem csak interneten. 16 éves korunk óta elválaszthatatlan barátok vagyunk, és 6 év után végre láthatom őt.
Sajnos a repülőn nem nagyon írt, szegény biztos alszik. Nem akarom zavarni, inkább megvárom, amíg megérkezik az információ, hogy hol tart.
Reggel nyolc van, a gép kilenc körül száll le.

Utána néztem, 8-9 órát utazik, mire ideér. A repülő gyorsaságától függ.

Mivel teljesen nem tudtam már aludni így feltápászkodtam és lesétáltam a lépcsőn a konyhába. A kezembe vettem egy müzlit és gyorsan befaltam. Utána a fürdőbe sétáltam és a tükörbe néztem.

Ajjaj.-Súgtam mikor észrevettem a lila foltot a szemem alatt. Gyorsan megmostam az arcom és próbálkoztam eltüntetni azt a szörnyűséget. Hát őszintén megmondom, nem jött össze.

Kihisztiztem magam majd nyugodtan leültem a kanapéra. Bár mégse voltam túl felhőtlen mivel két másodpercenként nézegettem a telefonomra hátha üzenet érkezett.

Egyszer csak egy csipogást hallottam.

G: Leszálltunk. :)

D: Szia! Kimenjek érted kocsival?

G: Igazából nem kéne, de nem tudom a ház címet.

D: Indulok!-Írtam le majd teljesen bezsongva kaptam fel a kulcsaim a kabátommal és a cipőmmel együtt.

Először találkozok vele!-Mondogattam magamban és beraktam egy zenét. A Stay indult el hangosan, amit konkrétan üvölteni kezdtem. Mivel Sapnap sokszor hallgatja, ezért kívülről tudom a szöveget. Ha ez nem lett volna elég még a kezemmel is mutogattam a nagy beleélésben.

A nagy ordibálásom alatt nagyjából oda értem. Remegő kézzel csuktam be a kocsiajtót majd még utoljára ránéztem a nagy épületre.

Most, vagy soha.-Sóhajtottam és küldtem egy üzenetet.

D: Itt várlak a parkolóban.

G: Megyek.

A szívem egyre hevesebben dobogott, türelmetlenül vártam. A sok ember közül kitűnt egy arc, majd kilépett az ajtón kezében egy óriási bőrönddel. Rám nézett, de mivel nem látta még az arcom csak gyanakodott.

George!-Mondtam ki a nevét mire ő futni kezdett felém, hátra hagyva az összes cuccát, amit hozott.

Felkaptam őt és megpörgettem a levegőben. Majd mindketten egy óriási öleléssel jutalmaztuk meg egymást. Fejemet a vállára tettem ami miatt megcsapott az illata. Annyira imádom, egész napon keresztül tudnám ezt szagolgatni. Annyira vártam már ezt a pillanatot.

Jó illatod van!-Tette szóvá miközben arcát a vállamba fúrta.

Köszönöm, neked is!-Nevettem fel halkan.

Egy ideig csak szótlanul öleltük egymást, legszívesebben abba se hagytuk volna. De pár perc után kínosan elváltunk.

Kicsi vagy!-Indultam el a kocsi felé ő pedig követett. Illedelmesen kinyitottam neki az ajtót ő pedig beszállt.

Én is helyet foglaltam majd elindultam.

Szeretnél valami jó zenét hallgatni?

Tőlem.-Mosolygott.

Mit hallgatsz mostanában?

Girl in red?-Mondta ki és kissé elpirult.

Azta, az nem semmi.-Nevettem és beraktam az egyik legjobb zenéjüket.

Életem szerelme, hivatalosan! (Dnf ff.)Where stories live. Discover now