Haza értünk?-Kérdezte Nick álmos hangon.
Shh.-Súgtam mivel a mellette lévő fiú még békésen szunyókált.
Oké.-Súgta és a kulcsot elvéve besétált a lakásba.
Lassan megfogtam George lábát majd a hátát és felemeltem. Halkan becsuktam a kocsi ajtót és lezártam. Bevittem a házba és leraktam az ágyamba. Kimentem Sapnaphez aki éppen egy pohár vizet ivott.
Mesélj.-Figyelt rám.
Mégis mit?
Látom, ahogy nézed.
Nem az esetem.
Te most viccelsz?-Vigyorgott rám.
Jó lehet, de olyan aranyosan néz.-Hadartam.
Mond el neki.
Nem, dehogy!
Akkor majd én.
Biztos, hogy nem. Felejtsd el. Szegény teljesen kiakadna, én meg ellennénk utasítva.
Nem látsz a szemedtől? Totál beléd van esve. Végig téged nézett, ez mellett még egy traumáját is miattad győzte le, mert bízott benned.
Majd meglátjuk.-Próbáltam terelni a témát.
Menj aludni vele. Jó éjt.-Csukta be a szobája ajtaját.
Besétáltam és lefeküdtem mellé.
Jó éjt Dream.-Suttogta alig nyitott szemmel.
Neked is.-Nyomtam egy puszit a homlokára.
A nap a szemembe sütött, lassan felültem és elfordultam tőle. Kinyitottam a szemem és a még mindig békésen alvó George-ra néztem. Tegnap még átgondoltam, ma el kell mennem a boltba. Gyorsan lezuhanyoztam és felvettem egy megfelelő öltözetet. A pultra írtam egy cetlit, hogy hamarosan jövök.
Vettem egy egész hétre elegendő nasit és italt szóval nem lesz hiány. A ház előtt leparkoltam, amikor meghallottam a barátaim hangját.
Miért jön be neked?
Magas és helyes, mint egy álom, puha rózsaszín száj, néha nehéz vele, de olyan jól csinálja. Puha haj és zöld szem. Ahh..-Dőlt le a kanapéra álmodozva.
Ha nem lett volna a kezembe csomag valószínűleg úgy ugráltam volna, mint egy öt éves.
Erőt vettem magamon és besétáltam.
Megjöttem!-Közöltem, még mindig nem tudtam abba hagyni a mosolygást. George felugrott a kanapéról és olyan egyenesen állt, mint még soha.
Leraktam a zacsikat a pultra.
Tessék ez elég lesz az egész hétre.
Ezaz!-Ugrott oda Nick.-Köszi!
Veled meg mi van?-Néztem rá és gyengén megböktem az oldalát.
Semmi.-Fordított hátat és bement a szobámba.
Hallottad igaz?-Súgta felém Sap és felhúzta a szemöldökét.
Igen.-Ragadt az arcomra a mosoly. Kacsintott rám egyet én pedig még mindig ész nélkül vigyorogtam.
Kezdesz ijesztő lenni. Erre inni kell!-Nyújtott felém egy üveg piát. Nagyon nem érdekelt milyen, egy pillanat alatt lehúztam.-Ma mit csinálunk?
Hajózni megyünk.
Azta, oké.-Bólintott.
Hé Dream!-Mutatta fel a naplóm az ajtóban Gogy.
YOU ARE READING
Életem szerelme, hivatalosan! (Dnf ff.)
Fanfiction( Befejezett ) George egy hétre Floridába utazik barátaihoz, vagy többre? "Csókot!-Kiabálta a tömeg. Gogy egy érintéssel a kezemen jelezte, hogy ő benne van." #2 in dnf