1. jos siis haluut?

209 4 2
                                    

-Noora
Olin lähdössä illalla parhaan kaverini Hennan kanssa baariin. Meillä oli muodostunut jo perinne, että joka perjantai, kun kummallakaan ei ollut töitä mentiin baariin nollaamaan päät. Itse olin töissä päiväkodissa ja Henna oli töissä leipomossa. Meillä oli pitkästä aikaa molemmilla vapaata ja nyt oli aika lähteä juhlimaan. Henna sanoi, että menisimme vain juomaan rauhallisesti viiniä ja juttelemaan, mutta tiedän, että lopputulos on ihan eri. Kello oli vasta 12 päivällä ja olin herännyt jo 10. Aamulla olin käynyt lenkillä ja kaupassa. Nyt ei ole mitää tekemistä ja en voi alkaa vielä juomaan joten päätin siivota koko kämpän. Noh siivoamisessa meni vain puoli tuntia, koska olin muutama päivä sitten jo siivonnut. Joten seuraavana rupesin tekemään kanasalaattia, jonka jälkeen ajattelin tehdä jonkun treenin ihan vaan kuluttaakseni aikaa. Tein ruuan ja söin, jonka jälkeen päätin lähteä salille.

Tulin salilta ja menin suihkuun. Kun pääsin suihkusta katsoin kelloa, joka oli vasta 13.40. Aika kului älyttömän hitaasti kun ei ollut töitä tai mitään tekemistä. Oltiin Hennan kanssa sovittu, että tavataan Oulun keskustassa olevassa baarissa joskus klo:18.30. Päätin laittaa Hennalle viestiä, että jos hän haluasi tulla valmistautumaan mun luokse.

Henna💕
minä: haluutko tulla laittautumaan ennen lähtöä mun luo?
Henna💕: joo, käy! tuun joskus klo:17.00
minä: käy! nähdään sillon💗
Henna💕: nähdään❤️. 

Tässä olis vielä ainakin 3 tuntia ennen kuin Henna tulee, joten ajattelin katsoa vaan netflixiä ja ottaa päiväunet. Heräsin ovikellon äänen ja ennen kuin lähdin ovelle katsoin kelloa. Huomasin, että kello oli vasta 16.30 ja Henna lupasi tulla vasta klo:17.00. Menin ovella ja katsoin ovisilmästä, että kuka siellä oli. Näin käytävässä parhaan ystäväni viinipullon kanssa. Avasin oven ja päästin Hennan sisälle. "kuinka sä oot kerranki ajoissa" sanoin hieman naurahtaen. Yleensä se olin minä, joka oli aina ajoissa. "aattelin, että voidaan vähän alotella jos oon ajoissa" Henna sanoi ja nosti viinipullon maasta. Nyökkäsin ja lähdin kohti keittiötä hakemaan viinilaseja. Henna meni suihkuun ja minä rupesin kihartamaan hiuksiani. Kun Henna oli päässyt suihkusta hän kuivasi pitkät blondit hiuksensa ja minä kiharsin ne. Sitten joimme viiniä ja meikkasimme seuraavan tunnin ajan kuunnellen musiikkia. Menimme minun vaatekaapille ja valitsimme sieltä jotkut mekot. Käytämme yleensä toistemme vaatteita ja kenkiä. Monet luulevat, että olemme Hennan kanssa siskoja, kun molemmilla on blondit hiukset, käytetään samoja vaatteita ja kenkiä. Todellisuudessa minun vaatteet on vähän pieniä Hennalle ja Hennan kengät on taas liian pieniä minulle, mutta käytämme niitä silti. Ja minä en ole oikeasti blondi vaan olen värjännyt hiukseni. Saimme itsemme valmiiksi ja päätin soittaa taksin sillä en haluaisi hakea autoani baarin pihasta huomenna. Otimme laukkumme ja lähdimme alas odottamaan taksia. Taksi tuli pian ja vei meidät baarin eteen. Tällä kertaa oli minun vuoroni maksaa taksi joten kaivoin laukustani kortin ja maksoin taksikuskille, jonka jälkeen lähdimme sisälle. Tällä kertaa meiltä ei edes kysytty henkkareita vaikka ne yleensä kysytään. Tiedämme hyvin, että näytämme ehkä nuorilta, mutta kuitenkin olemme 24 vuotiaita ja ollaan käyty tässä samassa baarissa siitä lähtien, kun ollaan täytetty 18. Päästiin sisään ja mentiin tilaamaan juotavaa. Etsimme tyhjää pöytää, mutta kaikki näytti olevan varattuja. Huomasin yhden pöydän missä istui ehkä meidän ikäinen mies yksin, joten päätin kysyä jos siihen saisi istua. Henna epäröi ja sanoi hyvin voivansa seisoa, mutta vedin häntä vaan perässä. Kun pääsin pöydän kohdalle päätin olla rohkea ja kysyin "ootko yksin?". "en mä oo, noi 5 on mun kavereita" hän sanoi hieman vaisusti. Siinä vaiheessa huomasin, että Henna oli jo tanssimassa jonkun tuntemattoman kanssa. Itse päätin kuitenki jatkaa tälle mysteeri miehelle juttelua. "voinks mä istuu tähän tääl ei oikeen oo muita paikkoja ja mä kadotin jo mun kaverin" kysyin hieman arasti. "kyllä sä voit, mutta en oo  juttu tuulella" mies vastasi minulle. "okei mun nimi on Noora, mikä sun nimi on?" yritin kuitenki jutella tälle miehelle. "Öäm mun nimi on Tommi" mies vastasi minulle hieman vaivaantuneesti. "asutko säkin oulussa" Tommi kysyi. "joo, oon asunu koko elämäni täällä" "mitä sä teet työkses?" jatkoin. "no mä oon yhdessä bändissä rumpalina" Tommi sanoi ja käänsi katseensa pois päin minusta. Mielestäni hän kuullosti siltä, että hän häpeäisi sitä asiaa. "siistiä, itte oon vaan töissä päiväkodissa" sanoin ja koitin katsoa Tommia silmiin. Tommilla on ihanat silmät. "sun ei oo pakko kertoa, mutta jos haluut niin miks sä et oo juttu tuulella" kysyin varovasti, sillä en halua säikäyttää Tommia pois luotani. "no voinhan mä kertoa. noi 5 joista puhuin niin ainakun lähdetään baariin ne vaan sanoo, että mä oon kuski ja en saa juoda. Sitte yleensä istun koko illan yksin ja ootan, että koska ne on valmiitä lähtemään. Jos en lähe mukaan niin ne suuttuu. ja on mulla vähän perheenkin ja muitten juttujen kans ongelmia" Tommi selittää. Säälin Tommia ja nyt keksin mahtavan idean. "tiedätkö mitä me tehään?" kysyin. "no kerroppa Noora" Tommi kysyi. "oota siinä" sanoin ja lähdin kohti baaritiskiä. Tilasin shotti lautasen ja pari bisseä. Kävelin pöytään ja laskin juomat siihen. Menin istumaan Tommin viereen ja katsoin häntä silmiin. "tietkö me vedetään nyt kännit ja noi idiootit saa keksiä ihan itse kyydin kotiin, koska sä oot rumpali, etkä mikään taksikuski"  sanoin. Tommi katsoi vaan hetken mua silmiin, jonka jälkeen otti yhden shotin ja veti sen.

-Tommi
Noora oli mukava ja kaunis, mutta ei hän minusta voisi tykätä. Hän näyttää siltä, että treenaa ja syö terveelliseti. Kun taas minä näytän siltä, etten ikinä liiku ja syön vaan pitsaa. Ja mitä mun naamaan tulee, noh näytän aivan joltain 50 vuotiaalta juopolta. Koitin kuitenkin unohtaa tämän ja keskittyä juomiseen ja Nooraan. Olimme molemmat jo aika kovassa kännissä. Päätimme lähteä kotiin ja Noora kävi ilmoittamassa kaverilleen, että lähtee. Kun Noora tulee takaisin hän tekee jotain sellaista mitä en osannut odottaa. Hän halaa minua ja kuiskaa korvaani "mulla oli kivaa sun kanssa, ois kiva nähdä uudestaan. voisin antaa sulle mun numeron." Noora erkaantuu halista ja jatkaa "jos siis haluut". "tottakai haluan" sanoin ja yritin olla kuullostamatta liian innostuneelta. Noora kaivoi laukustaan pienen vihon mistä hän repäisi palasen ja kirjoitti siihen numeron, jonka jälkeen hän antoi lapun minulle. Noora kurottautui antamaan vielä pusun poskelleni. Punastuin. Noora toivotti vielä hyvät yöt ja lähti taksiin.

!!seksuaalista ahdistelua!!
Itse lähdin kävelemään kohtia asuntoani, joka koitui suureksi virheeksi. Se oli elämäni hirvein matka. Olin rauhassa kävelemässä kotiin ja noin puolessa välissä joku nainen tuli ulos baarista jonkun miehen kanssa ja lähtivät seuraamaan minua. En kiinnittänyt heihin suurempaa huomiota. Käännyin toiselle tielle ja pysähdyin hetkeksi, koska alkoi oksettamaan. Samassa tunsin kun joku työnsi minut vasten seinää ja alkoi suudella minua väkisin. Huomasin sen olevan se sama nainen, jonka näin lähtevän perääni. Hän alkoi kosketella minua joka puolelta. Olin niin kännissä, etten pystynyt pistää vastaan. Siinä samassa se mies, joka tuli naisen mukana veti minut jollekkin pienemmälle kujalle ja noh... he raiskasivat minut. Se nainen ja mies olivat lähteneet ehkä viisi minuuttia sitten. Istuin maassa täristen ja itkien. Tämä ilta oli ollut niin mukava, mutta tietenkin sen piti päättyä tällä tavalla. Nousin ylös ja etsin vaatteeni, jonka jälkeen lähdin kotiin. Koti ovella tajusin, että he olivat vieneet minun avaimet. En tiennyt kelle soittaa tai minne mennä. En tiedä kuinka uskalsin, mutta päätin soittaa Nooralle. Tallensin Nooran numeron puhelimeeni ja soitin hänelle. Puhelin hälyytti monta kertaa ja olin jo luovuttamassa, kun vihdoin Noora vastasi. "Noora puhelimessa" Noora sanoi väsyneenä. "moi.. Tommi tässä" sanoin ja yritin peittää itkuni. En ilmeiseti onnistunut, koska Noora kysyi todella huolestuneesti "Tommi, mitä on käynyt? kuulostat siltä, että oot itkenyt". "voinko mä tulla sun luokse?" kysyin varovasti. "tottakai! haluutko että lähen sua vastaan" Noora kysyi. " Jos viittit ja lähetä mulle sun osoite niin tuun sinne" sanoin. "pärjäätkö varmasti? ja lähetä sä mulle sun sijainti niin lähen sua vastaan" Noora sanoi. Kuulin taustalta jotain kolinaa, ilmeiseti Noora laittoi kenkiä jalkaan ja oli lähdössä jo. "kyllä mä pärjään, nähdään pian" sanoin ja lopetin puhelun. Päätin laittaa Nooralle sijaintini.

Noora❣️
minä: *lähetit sijaintisi*
Noora❣️: Merikatu 18

Laitoin Nooran lähettämän osoitteen mapsiin ja huomasin, ettei sinne ollut kuin jotakin 1,3 kilometriä. Lähdin kävelemään ja odotin vain, että näkisin Nooran.
———————————————————————————

joo, ei mun pitänyt kolmatta tarinaa aloittaa, mutta nyt oli jotenki inspiraatiota kirjottaa

~V

Kauan se kestää? |Tommi&Noora|Where stories live. Discover now