!!seksuaalinen ahdistelu ja viiltely!!
-Tommi
Kuulin kuinka Noora meni suihkun. Päätin lähteä vähän ulos ajattelemaan asioita. Kävelin pitkin hämäriä katuja kohti kotiani. Suutuin ehkä vähän turhasta tai siis en suuttunut. En oikeen tiedä mitä minun pitäisi tehdä? Mennä takaisin ja puhua Nooralle vai olla itsepäinen ja jäädä kotiin. Päädyin jälkimmäiseen. Matkalla vastaan tuli tutun näköinen nainen. Hän vinkkasi minulle silmää. Mitä helvettiä? Nainen näytti tutulta. Pääsin kerrostalon alaovelle ja menin sisään. Lähdin kävelemään rappusia 3 kerrokseen. Kuulin takanani askelia, mutta ajattelin sen olevan vain joku naapuri, vaikka kello oli meilkein 12 yöllä. Otin avaimeni taskusta ja avasin oven. Astuin asuntooni sisään ja olin vetämässä ovea kiinni kun se sama nainen, joka oli aijemmin tullut minua kadulla vastaan riuhtaisi sen auki ja astui sisään asuntooni. Tajusin tämän olevan se sama nainen, joka oli raiskannut minut. Aloin mennä paniikkiin ja hengittäminen oli vaikeaa. "jos sä kerrot tästä kellekkään sä oot vaikeuksissa" Nainen sanoi ja alkoi työntämään minua kohti huonettani.Se tapahtui jälleen. Se nainen oli lähtenyt joku puoli tuntia sitten. Makasin sängylläni vain ilman vaatteita itkien ja täristen. En enään tiedä mitä tehdä. Paniikki vain pahentui. Nousin ylös sängystä ja lähdin kohti keittiötä. Avasin tärisevin käsin laatikon ja otin sieltä puukon. Sitä enempää miettimättä vedin ensin oikeaan ja sitten vasempaan ranteeseen syviä viiltoja. Annoin veren valua lattialle, ei sillä ollut enään mitää merkitystä. Noora vihaa varmasti mua ja on jo varmaan heittäny tavarani parvekkeelta alas. Yhtäkkiä alkoi pyörryttämään hirveästi. Laskin puukon pöydälle ja otin siitä tukea. Näkö alkoi sumentua ja lopulta kaikki pimeni.
Avasin silmät ja tunsin ensimmäisenä hirveän kivun päässäni. Nousin varovasti istumaan ja nostin käteni otsalle. Päästäni tuli verta. Olin ilmeisesti pyörtyessäni lyönyt pääni keittiön pöydän kulmaan. Lähdin vessaan puhdistamaan viiltelyjälkiäni ja otsassa olevaa haavaa. Tämän jälkeen menin etsimään uudet vaatteet. En halunnut laittaa enään niitä samoja mitkä minulla oli kun se nainen... noh niin teki mitä teki.
Halusin äkkiä pois tästä talosta, joten nappasin vain avaimeni lipaston päältä ja laitoin kengät jalkaan, jonka jälkeen lähdin asunnostani. En tiennyt mihin mennä. En kehdannut mennä Ollin tai Joonaksen luokse. Joten ainoa vaihtoehtoni oli mennä takaisin Nooralle. Lähdin kävelemään äkkiä tämän luo, koska en halunnut olla pihalla yksin. Toivottavasti Noora ei olisi kauhean vihainen, sillä en halua mennä takaisin kotiin.
Pääsin vihdoin Nooran ovelle ja avasin oven avaimella. Heti kun olin avannut oven näin Nooran istumassa maassa minun hupparini kanssa. Hänen silmät olivat punaiset ja turvonneet. Ei helvetti tää on kaikki mun syytä jälleen kerran.
-Noora
Katsoin, kun Tommi sulki asuntomme oven. Tommin otsassa oli haava ja hän vaikutti siltä, että oli itkenyt. Nousin äkkiä ylös ja siinä samassa tiputin Tommin hupparin lattiallle. Olin menossa halaamaan Tommia, mutta hän vain peruutti kauemmas. "älä pliis koske muhun" Tommi sanoi särkyneellä äänellä. "Mitä on tapahtunut?" kysyin huolestuneena. Jotakin oli tapahtunut ja jos hän väittää vastaan se valehtelee. Tommi pudisti päätään ja purskahti itkuun. En viitsinyt suoraan halata Tommia, koska hän oli jo kerran perääntynyt siitä. "saanko mä halata sua" kysyin hiljaa. "ä-älä kiltti" Tommi sanoi. Hän istui lattialle ja menee makaamaan sikiö asentoon eteisen nurkkaan. "Tommi rakas kerro mulle mitä on tapahtunu?" kysyin ja aloin olla jo pienessä paniikissa, että mitä oli tapahtunut. Tommi vain pudisti päätään. "mä oon ihan loppu kaikkeen!" Tommi huudahti. "Mä tiedän rakas, mutta kerro mulle mitä on tapahtunu? Miks sun otsas on haava ja miks sä et yhtäkkiä anna mun koskea suhun? Mä olin helvetin huolissani, kun sä et vastannu puhelimeen" sanoin ja hiljensin ääntäni loppua kohden. "Se tapahtu taas" Tommi mutisi. "siis, sut"- olin sanomassa kun Tommi keskeytti minut. "Joo se vittu raiskas mut uudestaan" Tommi huusi. Säpsähdin sitä. Hänestä näkee ja kuulee sen, että häneen sattuu.
YOU ARE READING
Kauan se kestää? |Tommi&Noora|
FanfictionVoiko Noora pelastaa baarissa tapaaman hiljaisen rumpalin? TW!! -itsetuhoisuus ja itseinho -seksuaalinen väkivalta ja -ahdistelu -itsemurha yritys -syömishäiriö -kiroilu