Masz wszystko?
Y/n
Tak mamo. Mam wszystko, na pewno. Możemy jechać.Kocham moją mamę. Co prawda będzie to trudne rozstanie ale nie wyjeżdżam na zawsze.
Ostatnio mam trudny okres. Pokłóciłam się z chłopakiem, przez co prawie ze mną zerwał a Kocham go całym sercem, i czuję że to ten jedyny, poza tym, żeby z nim zerwać, musiał by się zjawić jakiś Bóg łóżkowy, do tego super przystojny z wyrobioną klatą, musiał by być starszy ale nie wysoki, i oczywiście mieć brązowe oczy i lekkie loki.
Czy opisałam Toma Hollanda? Możliwe ale trudno stwierdzić jaki jest w łóżku. Tom od kąt tylko zaczął karierę był w moim serduszku, ale jaka jest szansa że tam go spotkam? Praktycznie żadna...* * *
Mama.
Nie zamierzam wysyłać ci paczek aż z tąd. Będę tęsknić. Kto by pomyślał że mój mały ptaszek tak szybko wyleci z gniazda... Jesteś pewna? Będziesz tam sama, nikogo nie znasz a tu masz grono przyjaciół, pozornego chłopaka i mnie...Y/n
Mamo.. Jestem pewna, za tydzień przyjedzie do mnie Grace, jedziemy na ten sam koledż. Znajdę znajomych jestem pewna, a z Mario się nie rozstanę za niedługo obiecał że mnie odwiedzi, może za miesiąc.Mama.
No wiem. Ale co ze mną?Y/n
Przyjadę jak najszybciej.
Kocham cię ale muszę biec to mój lotMama
Też cię kocham!! Do zobaczenia!!!* * *
Grace. Moja najlepsza przyjaciółka. Nie interesuje się tak jak ja aktorstwem, lecz uwielbia kamerę, pamiętam jak jeszcze miałyśmy po 14 lat. Kamerowała wszystko, nawet stworzyła swój "mały wielki film" a główną bohaterką w nim byłam ja. To oczywiste.
Teraz piszę niesamowite scenariusze, i idealnie obsługuje kamerą. Jestem z niej dumna. Co prawda będziemy na różnych zajęciach, ale nadal będziemy razem mieszkać.Coś więcej o mnie?
Uwielbiam aktorstwo.
Mam jeden tatuaż którego się wstydzę. I to jak...
Mam długie brązowe włosy, piękne zielone oczy, i nawet ciemną karnację.
Nie uważam się za piękną osobę. Miałam zaledwie dwóch chłopaków. Przypominam że mam 20 lat. I też nigdy tego nie zrobiłam. Muszę mieć pewność że nie będę żałować.
Jestem typową dziewczyną, która uwielbia sukienki zawszę bawiła się lalkami, i uwielbia się malować, lecz nie za dużo nie nawidzę mieć tapety.
Mam ładne wcięcie w talii, mówiąc skromnie uważam że ciało jest tym lepszym atutem niż twarz, mam krągłości wręcz idealne. Uwielbiam swoję nogi, nie za chude ale nke są też grube.
Jedyne czego można się czepiać to tatuaż na nodze, który z pewnością będzie odstraszał różnych partnerów w łóżku.* * *
Tydzień minął bardzo szybko, zorientowałam się gdzie są tu sklepy, czy jakieś kluby. Aczkolwiek w żadnym nie byłam, bo po prostu bałam się sama, mam strasznie słabą głowę...
Właśnie stałam na lotnisku z kartką na której widniało imię mojej przyjaciółki. Minęła może minuta i już zobaczyłam jakby dzikie zwierzę, coś chciało wbiec we mnie z całej siły, przymierzało się by złapać swój cel idealnie, czyli mnie, i wbiegła prosto na mnie. Nie muszę mówić że leżę teraz na podłodze.
Grace
Y/N!!! Stęskniłam się. Ten tydzień bez ciebie to była udręka!.Y/n
Ale żeby od razu we mnie wlatywać!?!
Wyglądam jak idiotkaGrace
Ale piękna idiotka.Podniosłam się i od razu poczułam uścisk na szyi.
Y/n
Też tęskniłamUścisnęłam ją jeszcze mocniej i stałyśmy tak dobre dziesięć minut.
??
Przepraszam taksówka już czeka.* * *
Opowiedziałam Grace o najlepszych klubach w okolicy, wybrała ten sam który mi się spodobał najbardziej, ze względu że robiło się ciemno a my nie chcieliśmy stać w kolejce.
Grace ubrała piękna koktajlową suknie, prawie jedyną jaką ma.
Ja natomiast postanowiłam na czarną sukienkę z błyszczącego materiału, bez pleców dzięki czemu dodaje charakteru, rozcięciem na prawym udzie i dekoltem. A do tego moje włosy uwolniłam z luźnego koła i podkręciłem w dole, dzięki czemu wyglądały na lekko kręcone.
CZYTASZ
be my hero ( Tom Holland x reader)
Romancejesteś 20 letnią Y/N przyjeżdżasz na studia aktorskie do Anglii, nie spodziewasz się jednak że na miejscu spotka cię dużo niespodzianek...