Pro začátek.. Jmenuji se Taylor Edwards a je mi 18 let.
Mám středně dlouhé hnědé vlasy. Mám hnědé oči.
Po dlouhých třech měsících uvidím své nejlepší kamarády:Jaie, Lukea, Skipa, Beaua a Jamese. Moc se na ně těším.
Vystoupila jsem z letadla a vydala se na určené místo srazu. Prvního jsem uviděla Jaie. Rozeběhla se za ním.
Když jsem z němu doběhla, vystoupili z auta i ostatní.
"Strašně jste mi chyběli." řekla a všechny je obejmula.
"Ty nám taky. Konečně jsi zpátky." odpověděli mi všichni naráz.
"Mám hlad nezajdeme někam?" zeptala se Taylor.
"Můžeme jít třeba do pizzerie." řekl Jai.
"Dobře tak jdeme." řekli ostatní.
Stáli před pizzerií. Vešli dovnitř a Taylor hned zahlédla Melissu a Perrie. Seděly u stolu a jedly sýrovou pizzu. Taylor za nimi hned běžela. Okamžitě je obejmula a řekla "Strašně jste mi chyběly. Konečně vás zase vidím."
Hned se jí začaly vyptávat jak se měla v Londýně atd. Povídaly si hrozně dlouhou dobu a kluky úplně vynechávaly.
...
Jelikož bylo už docela pozdě tak se rozhodli jít domů. ... Když přišli domů tak se Taylor zeptala kluků "Nepustíme si nějaký film?"
"Jo klidně ale jaký?" odpověděl James. "Nějaký horor!" řekla Taylor.
James pustil: Plivu na váš hrob.
"Nechápu jak se u toho může někdo bát." řekla Taylor. "Jo no." Odpověděli jí ostatní.
..Film skončil..
"Půjdu spát už jsem unavená." řekla Taylor
"Dobrou noc." Ozvalo se sborově.
Další den
Taylor:
Určitě jsem se probudila jako tradičně první. Beztak očekávají že jim udělám snídani ale to se dnes nestane.
Šla jsem do koupelny. Vysprchovala jsem se a celkově se upravila. Vyšla jsem z koupelny jen v ručníku a šla ke skříni. Oblékla jsem si černé legíny a bílé tílko.
Vyšla jsem z pokoje a namířila si to do kuchyně. Z ledničky jsem vytáhla mléko a ze skříňky svoje oblébené musli a šla jsem se koukat na filmy.
...
Mezi tím se probudili Daniel a Beau. "Kde máme snídani Taylor?" zeptali se "Přesně tohle jsem čekala." odpověděla jsem.
Namířili si to přímo na pohovku k Taylor. "Na co se díváš?" zeptal se Daniel "Dívám se na Mean girls." odpověděla Taylor.
Je to krátké ale snad to budete respektovat když je to moje první část. Musím se do toho pořádně dostat :)
ČTEŠ
Friend zone
Tienerfictie"I know you've been hurt real bad not once but twice before."- Jai Brooks