Ангид орж ирэхэд өөдөөс минь хэн нэгний базсан цаас ирэх нь тэр.
Бага...
Үгүй дээ хэт их цочирдсон доо дээш харах даа гайхширч орхив.
Бүгд намайг харуулдан байхын дээр хажуудахтайгаа ам уралдан шивнэлдэх аж.
Тэр дундаас ники хөмсөг зангидан суух нь үзэгдэнэ.
Муухай...
Тухгүй...
Ямартай ч таатай бус мэдрэмж ардаас минь орж ирсэн сонү ч гайхсан нь илт байх аж.
Биднийг байрнаасаа ч хөдлөлгүй зогсож байхад ники ширээгээ өшигчин босож зогсоод "амаа татацгаа" хэмээн хараал тавин чарлах нь тэр.
Амьсгаа нь давхацан цээж нь түнхэлцэх никиг харах хүүхдүүдийн харцтай уралдчихав уу гэлтэй сонүгийн найзууд хөлсөө цувуулсаар зэрэг ангийн үүдийг манан зогсов.
Гайхширсан харц өөд минь жонвон хальт өнгийн харсан аа хүчтэй татан ангиас гаргаад шат өөд хурдлан алхав.
Ардаас минь багш харсан ч миний өөд хөмсөг зангидаад тэднийг зогсоох ч бодолгүйгээ илтгэн буруу харах аж.
Дээвэрт ирсэн мөч дөө сонүгаас бусдаар бүгд л хараал урсган чулуу өшигчөх аж.
"Яасан юм" эвгүй байгаа нь илт тул сонүг асуухад тэд зэрэг бие биен рүүгээ тохилцох нь хэн нь хэлэх ээ тохиролцох мэт.
Удалгүй хисын урт амьсгаа аваад "мэдчихлээ...
Нөгөө хүүхдийг" хэмээв.
Балмагдах даа хөшсөн харцыг минь сонү сониучрах мэт хараад "яаж мэдэв" гэхэд жэй утсаа сунгаад "яаж ч харсан жаяа мөн байсан...
Сургуулийн сайт дээр байгаа" гэв.
Утсыг нь шүүрэн аваад харахад мөнөөх мартагдаггүй аймшигтай гудамжины хоноц өлөн ходоодтой үеийн зураг аж.
Өөрийн мэдэлгүй урсах нулимсыг минь сонү арчаад "зүгээр...
Удахгүй" хэмээх хоёр үгийг л хэлэв.
***
Хоолны цагаар залуусаас ники болон сонү л ирсэн бөгөөд хоолоо авхаар явах үед туялзаж ганхсан гурван охин ирэв.
Шоглоом биш шүү...
Хаа газрын охид гурваараа нийлчихдэг талтай...
Тийм биш гэж үү...
Нэг нь урд минь тулж ирээд "араван зургаатай ч хүүхэдтэй" гэсэн ээ илт ёжилон инээгээд "тэр нь эцэггүй...
YOU ARE READING
Young mommy
Short StoryАмьдрал уу? Яг тамхи шиг. Эхэлсэн: 2021:08:20 Дууссан: 2022:01:01