~Fagyöngyös csók~

692 27 5
                                    

Baji

A karácsonyfát díszítettétek éppen. Csapatmunkában dolgoztatok Baji adta a díszt amit te a karácsonyfára raktál.

-Baji már csak a csúcs dísz kell, ide tudnád adni léci?
-Persze- szólt barátod miközben azon gondolkodtál hogy mit használj ahhoz, hogy feltudd rakni a díszt.

-Tessék- nyomott kezedbe egy fagyöngyöt

-De hát ez nem is a csúcs dísz- néztél rá értetlenül.

-Tudom. - Ezután barátod felállt és éled sétált.
Elvette tőled a díszt és egy csókba hívott majd elvált tőled levegő hiány miatt.

-Azt hiszem nekem ennyi karácsonyi ajándéknak.- mosolygott rád barátod.

-Ezt úgy mondod mintha nem kéne az ajándékom.

-Pedig azt is nagyon szívesen elfogadom mivel tőled van.-erre a mondtára enyhén vörös lett az arcod.

-Mit csináljunk? Anyuék még nincsenek itt. Esteleg menjünk mi is ki a karácsonyi vásárra?

-Persze kimehetünk ha szeretnél de ne nyavajogj hogy hideg van.

-Jólvan jólvan- szemedet megforgatva mentél felöltözni.

Mikor kész voltatok magatok után becsuktátok az ajtót majd ti is elindultatok a karácsonyi vásárra.

Chifuyu

-Chifuyu~~

-Mi az [Név]-chan?

-Menjünk!- mondtad a fiúnak izgatottsággal teli szemekkel.

-Miért mennyi az idő ?- kérdezte tőled barátod.

-Hát igazából már elég sötét van és van egy 15 percünk odaérni szóval mehetünk nem?

-Igen már készülödhetünk- mondta barátod miközben felállt ágyadról.

-Öltözzünk fel és menjünk ki.- szóltál izgatottan barátodnak.

-Jólvan jólvan.

Miután mind a ketten jól felöltöztettek kézen fogva húztad ki barátod.

-Gyere már!- szóltál barátodra hogy már jöhetne gyorsabban is.

-Jólvan megyek!

-Áh Emma-chan, Draken-kun! A többiek?

-Mingyár ittvannak.- szólt Emma-chan

-Áh BAJI-SAN!- kiabált Chifuyu barátjának miközben intett neki egyet.
Mikor ideért mindannyian köszöntünk neki. Pár perc múlva a többiek is megérkeztek.

-Indulhatunk?- kérdezte Mikey

Majd mindenki indult befelé a karaokezni.

~Timeskip~

Miután mindenki szórakozott és belekezdtünk egy új évbe szépen mindenki hazasétált. Egyszerre voltál fáradt és teli energiával. Viszont lehet hogy ezt karácsonykor nemtudtad megtenni de most megfogod.

-Chifuyu.

-Igen?

-Álljunk meg egy picit.- ekkor megáltatok.-Tudom hogy ezt karácsonykor kellett volna de legalább most csak ketten vagyunk.- barátod ekkor kérdően nézett rád.

Elővetted a zsebedben lapuló kis díszt és a fejetek fölé tartottad.

Chifuyunak ekkor pír jelent meg az arcán.

Tokyo Revengers Oneshot/ PreferencesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang