"Dahyun, kaç dakika kaldı hocanın gelmesine?"
"Jeongyeon Hoca, Nayeon Hoca'dan özür diledi, gülümsüyorlar. Büyük ihtimal 1,5 dakikaya gelir."
"Mina acele et, 19. soru E"
"Robot muyum lan yavaşlasana."
"20. soru A"
"Dur daha 19'u yazmadım, 20 neydi tekrar söyle."
"A."
Derin bir nefes verdi Mina. Sonunda bitirmişti. Asıl büyük tehlike, Jeongyeon'a son kez gülümseyen Nayeon'un yavaş adımlarla sınıfa yaklaşmasıydı. Mina, elindeki kopyaları sırayla Dahyun, Jihyo ve Momo'ya verdi.
Herkes sıralarına yerleşmiş, Nayeon çantasını masaya koyup herkesin ayağa kalkmasını bekledi.
"Günaydın arkadaşlar."
Sınıftan çıt çıkmayınca Nayeon, iç çekip dosyasındaki kağıtları çıkardı.
"Biliyorsunuz ki yan sınıfa daha erken sınav yaptım. Ama gördüğüm kadarıyla, sınıfın en tembeli bile 90 almış. Doğrusu birkaç kopya kağıdı da buldum."
Nayeon, karşısında duran gençlere baktı. Hepsinin gözünde bir merak vardı.
"Kopya zincirinin sizin sınıfa da sıçradığını düşündüğüm, ama arama yaparak kimseyi rencide etmek istemediğim için sınavı tamamen iptal edip, size bir proje ödevi vermeye karar verdim."
Sınıftan tezahüratlar ve övgü dolu çığlıklar yayılınca Nayeon, elini sınıfa doğru uzattı.
"Ama bu konuda kimseden kopyalama, örnek alma veya çalma yapmayacağınızdan emin olmak için kelebek sistemi kullanacağım."
Sınıfa jeton düşmemişti anlaşılan, düşse herkes bağırmaya başlardı.
"Bu da demek oluyor ki, sizden bir sınıf büyük kişilerle eşleşeceksiniz."
Bunu duyan Mina'nın gözleri, ciğer görmüş kedi gibi açılmış; kendinden bir sınıf büyük kişilerin arasında Chaeyoung olduğunu hatırlayıp gülümsemişti. Ufak bir ihtimal de olsa Chaeyoung'la eşleşebilirdi.
Nayeon elindeki kağıtlara son kez göz gezdirip Yerim'i çağırdı.
"Yerim, bunları dağıt," Yerim'e gülümsedikten sonra sınıfa dönüp açıklama yaptı. "Kağıtlarda projenizin amacı, teslim tarihi ve eşleşeceğiniz kişiler yazıyor. İmza kısımlarına kendinizin ve eşleştiğiniz kişinin imzalarını atmalısınız, bir sonraki dersi takım arkadaşlarınızın imzalarını almanız için size veriyorum."
Yerim herkese kağıtları verdikten sonra Mina, arkadaşlarına bakmaya başladı.
Jihyo'ya Park Chaeyoung, Momo'ya Kang Seulgi ve Dahyun'a ise Jang Wonyoung çıkmıştı.
Mina, kendi kağıdına bakmaya korkuyordu. Derin bir nefes aldı, kağıdı yukarıdan başlayarak okumaya başladı. Bu sırada mırıldanıyordu.
"Doğal sivrisinek kovucuları ne kadar etkilidir?"
Bu neydi be, diye düşündü.
"Teslim tarihi: 25 Temmuz 2023"
Gözleri bir satır daha aşağı indiğinde, kasıklarında elektriklenme bırakan, ellerini titreten ve ter sıvıları akıtmasına neden olan o ismi gördü.
"Son Chaeyoung."
🧬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lab | Michaeng
Fanfiction‼️Küfür ve +18 içerik bulunur, rahatsız olacaksanız okumayın. [Main] Michaeng ✓ Satzu ✓ Seulrene ✓ 2yeon ✓ ‼️Kurgudaki kullanıcı isimleri ve lakaplar bana aittir, izin almadan kullanmayın.