SIX: Kafeterya, Bekle Ne?!

98 11 5
                                    

"Chaerin, kenara kay azıcık ya!"

Chaeyoung, yastığı alıp kendi tarafına olabildiğince yaklaştırıp bedenini kaydırırken hayıflandı.

"Daha ne kadar kayayım Mina, aramıza koyduğun yastıklar yüzünden iki kişilik yatağa bile sığamıyoruz."

Mina gülerek cevap verdi.

"Ne o, hep sen mi hakimiyet kuracaksın. Biraz da benim sözüm geçsin."

"Senin ben sözünü-" Chaeyoung tam ağzını bozacakken "Şş, uyu hadi." diyerek susturdu onu Mina.

🧬

"Okula yürüyerek gitmek istediğinden emin misin Mina? Seni bırakabilirim."

Ah... İç çekti Mina. Chaeyoung ile geçireceği her bir anı o kadar çok arzuluyordu ki... Sonra aklına Jihyo ve Momo geldi, o ikilinin yapabilecekleri sonsuzdu, ellerine tekrar malzeme vermek istemiyordu Mina.

"Teşekkür ederim ama artık daha fazla beraber görünmesek ikimiz için de daha iyi olur Chaeyoung."

Mina... İç çekti Chaeyoung. Aralarındaki bağı henüz anlayamamış olsa da bir şeyler hissettiğinden adı gibi emindi. Şimdilik akışına bırakmanın daha iyi olacağını düşündü.

"Tamam öyleyse, okulda görüşürüz."

"Görüşürüz Chaerin."

Gülümseyerek el salladı Mina ve evin önündeki basamakları tek tek indi. Arkasına son bir kez bakıp el sallayacakken Chaeyoung'un çoktan içeriye girdiğini gördü.

Mina belki yanlış anlamıştı ama Chaeyoung canı sıkıldığında, bir şeye üzüldüğünde yüzleşmek istemez, bir an önce kaçmaya; uzaklaşmaya çalışırdı.

Tekrardan iç çekip yola koyuldu Mina.

🧬

13:36 - Sınıf, Chaeyoung'dan.

"Siz beni çıldırtmak mı istiyorsunuz? 40 dakikadır aynı şeyi anlatıyorum arkadaşlar. Bu geçen senenin konusu olmasına rağmen bu sene sınava gireceğiniz için size konu anlatıyorum ki eksiğiniz kalmasın. Siz burada taşak geçiyorsunuz. İstesem gelir burada müfredata uygun dersimi anlatır giderim, ay sonu maaşım yatıyor zaten..."

Şu hoca bi sussa da kurtulsam. Ne trigonometriymiş arkadaş, kitabı eline alan ağlamaya başlıyor. Ben tabii o kadar ilgiliyim ki kitabı nereye koyduğumu bile hatırlamıyorum. Zaten ne işime yarayacak ki x'in kaç olduğu, y'nin kaç tane sayı olabileceği. Yemin ediyorum vakit kaybı-

Telefonuma gelen bildirimle düşüncelerimden sıyrıldım. Hoca bizden ümidi o kadar çok kesmişti ki telefonu elimize almamıza kızmıyordu, e haklı tabii.

Telefonu elime alıp bildirimlere göz atmak için kilidi açıp bildirim panelini aşağıya kaydırdım.

@minarimi kullanıcısından
3 yeni gönderi.

@sseulkang kullanıcısından 2 okunmamış mesaj.

Devamını görmek için tıklayın.

Lab | MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin