And he fucked me so hard!
Terasa kepala batangnya memukul pangkal rahimku.
Ouch sakittt..
Aku tidak mampu buat apa2 dengan tanganku yang di handcuffs ke tiang katil. Kaki ku pun sama. Terlentang aku, hanya mampu menerima hentakan yang bertubi2 ke dalam pussyku.
Pussy ku yang kering, berulang kali di masuki batang yang besar.
Sakit.... Sangat sakit!
Aku teriak dengan mulut ku yang di sumbat dengan panties ku. Kedengaran ketawa yang kasar.
Tetek ku di ramas kasar. Puting ku di cubit seakan hendak putus.
Aku tidak tahu dia siapa. Tahu2 aku bangun, blindfolded dan dia sudah mula roughly fuck me dry.
Puki ku kering, dan... dan... dan... aku teringat.
Dara aku!
Sakit....! I can't! Sakit! Amat sakit.
Tapi badan ku mengkhianati ku.
Dalam kesakitan, aku membalas henjutan bantang yang tekad mengamputi aku. Amput? Bukan nya aku di rogol?
Terasa ketiak ku yang halus, di jilat dan di gigit2 lelaki ini.
OUCH!
Kasar sangat! Tanpa belas di gigit nya isi ku dengan rakus as he fucked me hard.
Aku mula lemah, badan ku mengalah.
Batang yang mengasari lubang ku, bergesel dengan butang nikmat ku.
Bergetar2 badan ku seumpama renjutan letrik setiap kali batangnya bertemu kelentit ku.
Mmmm.... Badan ku mula, walaupun dalam lubang yang kekeringan, mula mengejar batang yang ditarik untuk di sarangkan kembali.
Aku mula inginkan batang itu.
Puting tetek ku di hisap nya dengan kasar. Terasa giginya mengunyah puting ku. Dan tanpa aku expect, digigitnya dengan kuat.
Badan aku kejang dan mula bergetar!
I cummed so hard!
Aku rasa aku terkencing?
Di benamnya batangnya sedalam2 rahimku, tidak mempedulikan keadaanku, dan mula pancut demi pancut memenuhi ruang ku. Pancutannya triggered me. I cum hard again and again. Terasa aku terkencing lagi.
Aku terasa malu kerana badan ku mengkhianati aku. Aku yang dirogol.... Tapi Aku cumming! Aku terkencing!
Aku hendak lagi....aku nak lagi...
Dia baring di atas badan ku, badan ku di peluk nya erat. Batangnya masih terbenam dalam... terasa air mani terkeluar dari puki ku.
Nafas ku laju dan tak teratur.
Penuhnya...? Penuh! What if I get pregnant?! Oh shit!
Terasa, leher ku di beri ciuman demi ciuman.
Batang di dalam puki ku tidak terasa mengecil. Dinding puki ku masih bergetar, mengemut kuat batangnya.
Dia ketawa puas, dan mula pelahan2 menhenjut ku lagi.
I moaned softly
Shhhh........
Kakiku tidak memberi kerjasama. My toes curled in pleasure.
"Kau suka aku rogol puki kau kering kan?
I could only moan, akal ku sudah tidak dapat berfikir. Aku tidak ingat macam mana aku boleh di sini.
"You naughty little virgin squirter. Puas aku dapat dara kau, Molly!"
Molly? Dia kenal aku? Tapi siapa.... Owhh nyaman sangat batang orang ni. Aku nak lagi.... Aku nak... nak lagi...
"Basah katil oleh kau," ketawanya. Tidak tahu mengejek atau puas hati
Basah? Squirter? Apa ni? Bukannya aku tadi terkencing?
"Guess what?! I'm fucking your ass!"
Aku tercegat diam.
Ta.. ta... tapi...
Teringat aku cerita kawan2 yang pernah di ass fuck kekasih mereka. Sakit! Geli! Aku geli! Dia tak geli ke?!
Terasa jari mula mengelitik di pintu lubang jubur ku.
Jan... jan... jangan! Aku cuba menjerit tetapi panties di dalam mulut ku di sumbat lebih dalam.
Aku cuba mengelak jari yang membelai pintu lubang jubur ku...
Dunia ku tiba2 gelap bila ku rasa di masukkannya secara kasar 3 jari ke dlama lubang jubur ku.
Dia ketawa melihat aku tiba2 kejung. Dan mula merogol jubur ku dry.
Aku in shock.
"I will fuck you until you crave my cock to fuck you. You will beg for my cock anywhere, anytime."
Crave? Aku tidak akan crave lelaki yang merogol aku! Apa dia cakap ni? Mengarut! Gila!
Owwwww sakit!
Did he just push his whole hand in?! What the fuck!
Owwwwww!! Sakit sakittttt!
"Nice muat! Cuba aku masukkan lengan aku sekali. Nak cuba berapa dalam jubur kau ni"
Terdengar suara ku bergetar ketakutan.
Ahh!!!! Jeritan ku tidak dapat di bendung panties ku yang memenuhi mulut ku.
Lelaki ini bukan setakat arm fucking aku, bertubi2 dia menumbuk ku melalui lubang jubur ku.
Sakit! Tidak di hiraunya suara ku yang berteriak kesakitan setiap kali di masukkan nya lengannya dengan kasar.
"Sedap kan! Sedap tak! Cakap sedap!" Teriaknya seperti orang gila, semakin laju menumbuk ku
Aku lemas. I can't breathe..."Bos!" Suara lelaki asing mencelah. Lengan di jubur ku berhenti. Aku sudah tidak bermaya, terbangkang bogel di katil. Aku tidak peduli orang asing tu nampak, asal kan lengan itu berhenti. Jubur ku terasa amat penuh dan tidak selesa.
"Apa lagi ni sial? Potong steam!"
"Sori bos, hendak beritahu shipment satu tu a problem."
"Boleh saja kau report later, aku busy!"Aku terlentang diam... pura2 pengsan. Maybe he'll let me go. Terasa jari nya mengentel kelentit ku. Aduh... jangan.... Mmmmm....
Batang ku mengeras melihat perempuan telanjang bulat terlentang, berikat tangan dan kaki ke pejuru katilnya. Lengan bos aku separuh terbenam di dalam juburnya. Dia memberi respond bernafsu bila boss gentel kelentit nya... besarnya butang peempuan ini, terseliur aku nak gigit kelentit nya
" Oi ! Aku tahu lah kau nak kan dia, tapi hari ni dia aku punya! Apa kau gitau aku lagi?"
Huh...? Adakah ertinya dia tak nak lepaskan aku. Oh god sedapnya rasa kelentit ku. Don't stop.. aku lupa ada lengan panjang hingga ke siku di dalam jubur ku.
"Sofia cuba lari bos. Nasib sempat si Kurus dapat tangkap sebelum dia lari jauh."
"Hmm... potong steam betul Sofia ni. Dia mana dia sekarang?"
"Tempat isolation bos. Kurus dah telanjangkan kan ikat habis perempuan jahanam tu."
"Ada kamu fuck dia?"
"Belum bos. Tapi sedap wei rasa tetek dia yang besar tu. Boleh bagi kami nanti rasa bos?"
"Lepas aku puas rasa Sofia, baru kamu boleh ambil dia. Baiklah, aku pergi tengok. Hendak sangat aku punish dia Sekarang ni."Sofia? Siapa tu? Oh god, terangkat2 punggung ku mengejar jari yang bermain di butang ku.
Lepas kan tangan ku please.. aku nak tunjukkan di mana spot nyaman...
Aku hilang malu kerana aku hanya mahu puki ku di puaskan. Apa dah jadi padaku? Aku tengah di rogol, tapi...
Aku tidak lagi terdengar apa yang dibincangkan. Kedua tangan ku menarik cadar itu semampunya. I moan deeply.... I'm in distrees
Tiba2, lelaki itu menarik keluar lengan nya secara kasar. Aku teriak kesakitan. Pedas dan rasa seperti terkoyak lubang jubur ku. Dia ketawa.
"Jom, aku hendak sangat hukum sofia tu. Lari konon.""Molly macam mana bos?"
"Oh ye sikit lagi aku lupa."Tiba2 ada kain basah menutupi hidung dan mulut ku. Dunia ku gelap... aku mengantuk... berat sangat kepala ku.....
YOU ARE READING
My Nymphomaniacs
RomanceIka merasa bingung, siapa lelaki yang datang memuaskan nafsu Ika, atau melepaskan nafsu serakahnya dengan Ika. Adakah dia bermimpi? Atau itu adalah jin? Orang? Tapi bila sedar, tiada bukti orang ada pecah masuk ke dalam rumahnya... tapi dia nak dia...