Tiszenharmadik

517 31 0
                                    

Két hét múlva

Jimin szemszöge

-Úgy gondolom, hogy eléggé hosszú pórázra engedtelek titeket.-kezdett bele Jackson.
-Nem vagyok kutya, hogy pórázon tarts!-fontam össze karjaim mellkasom előtt
-Én sem.-helyeselt Jungkook
-Milyen egyet értetek!-csattant fel Jackson-Talán hat a módszer?-húzogatta idétlenül a szemöldökeit
-Fúj, nem!-fintorogtam és ráléptem Jungkook lábára
-Fúj!-tetette az undorodottat
-Reménytelenek vagytok!-fogta a fejét Jackson, mire összemosolyogtunk.
-Mindegy is. Azért hívtalak, mert ügyet kaptok.
-Na végre, már kezdtem unatkozni.-örvendezett Jungkook
-Hagyod hogy befekezzem?
-Igen-igen, mondjad!
-Tegnap éjjel holtan találtak rá a 26 éves koreai születésű Kim Taehyungra, Szöul leghíresebb kocsmájának pincéjében. A gyanúsított a feleség. A férfi testén karmolásokat, vágásokat találtak és a dns minták alapján a felesége karmolásai vannak rajta.
Kim Jisoot tegnap behozták, és kihallgatták. Azt mondta hogy nagyon szerette a férjét és a karmolásokat szeretkezésük során ejtette rajta. Ártatlannak vallja magát és szerinte férje egyik barátja lehet a gyilkos.
-Indíték?-kérdeztem
-Nincs. Nem tudja megmondani, hogy miért ölte volna meg a saját barátja.
-Ez bonyolult lesz.-nézett rám komolyan Jungkook. Kicsi tartotta hogy el ne röhögjem magam, annyira vicces fejet vágott.
-Minden esetre ma újra ki kell hallgatni. Jobb ha a saját fületekkel halljátok ti is.-adta ki a parancsot Jackson.
-Rendben. Menjünk.-Állt fel Jungkook, és kimentünk.
-"Ez bonyolult lesz"-utánoztad a hangját.
-Jól van, tudtam hogy ezzel fogsz piszkálni.-tetette a sértődöttet.
-Na, nincs időnk durcizni. Gyere hallgassuk ki azt a Jisoot.-mosolyogtam rá. Most nyugodtan beszélgetthettünk, mert senki nem volt a folyósón.
Bementünk a kihallgató fülkébe, leültünk egymás mellé és behozattuk Jisoot.
-Mit akarnak tőlem?
-Csak beszélgetni egy kicsit.-válaszoltam
-Tegnap már mindent elmondtam.
-Csak nem nekünk.-Válaszolt Jungkook kicsit sem nyugodtan.-Ma ismét elmondassz mindent, vagy hanem ülhetsz itt életed végéig ember gyilkosság miatt.-
Ahogy kiejtette ezeket a szavakat a lány lehajtotta a fejét és halkan sírni kezdett
-Jungkook-rúgtam bele lábába az asztal alatt
-Mi van?
-Nem velem beszélgetsz hogy ilyen hangsújt használj! Ő mégis csak egy nő.
-De megölt egy embert.
-Nem is biztos hogy ő volt!
-Akkor itt hagylak vele! Beszélgess vele szépen!-állt volna fel, de megfogtam a kezét és visszarántottam.
-Nem mész, sehová! Kettönkre bízták ezt a feladatot, nem pedig csak rám.
-Jó! Akkor beszélj te!- megforgatta a szemeit és visszaült.
-Jó, legalább én tudok szépen beszélni másokkal.-néztem rá csúnyán, majd visszanéztem a lányra.-Ne is törődj vele. Makacs egy alak.-mosolyogtam rá.
-Azt látom. Hogy bírod ki mellette egész nap?-kérdezte a lány
-Ez a szerelem...-sóhajtottam
-Ez egy kihallgatás, nem pedig kibeszélő fülke.-vágott oda a lánynak Jungkook.
-Jungkook! Azt mondtam hogy hagyd rám.
-Jól van na!-könyökölt fel az asztalra.
-Na azért!-szóltam rá, majd tényleg neki kezdtem a lány faggatásának.
Kb ugyan azokat mondta mint amiket elmesélt nekünk Jackson.
Indokot tényleg nem tudott mondani az állítólagos barát ellen, de azt elmondta hogy hol lakik és hogy már 4 éve drogozik.

I'M AFRAID |JIKOOKWo Geschichten leben. Entdecke jetzt