Hyunjin szemszöge
Reggel Felixnek fájt a hasa, ezért elugrottam a gyógyszertárba. Szerintem elrontotta a gyomrát.
Éppen sikerült elaltatnom amikor valaki csengetett. Franc abba a csengőbe!
-Kicsim, nézd meg hogy ki az.-nyöszörgött Felix a karjaim közt.
-Te fontosabb vagy.-pusziltam homlokon. Pár perc múlva már nem is csengetett senki.
-Látod már el is ment.-fúrtam bele hajába az orrom. Egyszer csak nyílott az ajtó, és Jimin dugta be a fejét rajta. Mikor látta hogy semmi "olyan" nem történik, vagy történt nyugottabban bejött.
-Mi a baj, Felix?-aggodalmaskodott és megsimogatta Felix haját
-Fáj a hasa, már reggel óta, nem tudom mit csináljak.-csuklott el a hangom és lefolyt egy könnycsepp az arcomon.
-Már vettem be gyógyszert, el kell múlnia.-motyogta csukott szemmel Felix.-És ne sírj kicsim. Te mindent megtettél.
-Igaza van. Ha vett be gyógyszert el fog múlni. Ide jöhetek?-kérdezte. Bólintottam hiszen ő Felix legjobb barátja már általános óta. Jimin átölelte Felixet másik felölről.
-Olyan jó hogy vagytok nekem.-mosolyodott el Felix középen. Én homlokon pusziltam, Jimin pedig megfogta a kezét.
-Amúgy úgy szorítotok, mintha holnap már nem lenne nap.-szólalt meg Felix pár perc múlva.
-Csak féltelek. Úgye mostmár jobban vagy?-kérdeztem.
-Igen Hyun, jobban vagyok, már nem fáj annyira.-nyitotta ki a szemeit. Láttam a szemeiben hogy igazat mond.
-Hála az égnek.-simítottam az arcára.
-Jimin?-fordította oldalra a fejét, de Jimin már nem volt köztünk. Ő már az álmok mezején napozott.
-Bealudt.-mosolygott rám szerelmem.
-Hagyjuk aludni, biztosan valami miatt kifáradt. Még csak fél tizenkettő van. Még munkában kellene lennie. Biztos valami miatt felidegesítette magát. Gyere.-felültem és felhúztam Felixet is.
-Éhes vagy?-kérdeztem amint lesétáltunk a lépcsőről, persze kézen fogva.
-Uhum.-nézett rám.
-Az jó, mert hoztam egy csomó finom dolgot a boltból.-pusziltam meg a homlokát
-Együnk.-ült le az asztalhoz.
-Együnk.
ESTÁS LEYENDO
I'M AFRAID |JIKOOK
Historia CortaFINISHED STORY! "-Akkor lődd le Jungkookot!-ejtette ki könnyedén, mire tekintetem össztalálkozott a Jiminével." #1 - jikook (2022.12.30.)