Tizenhatodik

444 29 0
                                    

Jimin szemszöge

-Menj utána.- szólalt meg Chan. Mióta Jungkook kiment azóta mindketten az ajtót kémleljük.-Szomorú, szüksége van valakire, aki megnyugtatja.
-Igazad van.-Jungkook után rohantam, és berontottam irodájába. Nem volt ott.
Ablaka nyitva volt így függönyét tépdeste a szél, kint pedig zuhogott az eső. Odalépdeltem az ablakhoz, és láttam, hogy Kook autója helyett egy száraz téglalap tátong.(Kook kocsijának a helye)
Ránéztem asztalára, ahol egy kis papírfecni volt egy fekete tollal. Felvettem a papírt és elolvastam: "Elmentem, ne keressetek, majd jövök. Ha van valami hívjatok"
Úgy tettem ahogy írta. Tárcsáztam telefonszámát. Már éppen feladtam volna, amikor egy 50 éves körüli nő hang bele szólt
-Haló.
-Ööö, jó napot kívánok, azt hiszem téves.
-Nem az. Jungkookot keresed, igaz?
-Igen, őt keresem. Valami baja van, hogy nem ő vette fel?-aggodalmaskodtam
-Küldök egy címet, gyere oda, jó? Itt leszünk.-mondta majd kinyomta
Ki ez a nő? Miért ő vette fel a telefont? Ezek a gondolatok jártak akkor a fejemben. Jelzett a telefonom, hogy a nő elküldte a címet. Jobban megfigyeltem, és ez az én utcám. Folyósón szaladtam, neki is mentem húgomnak, aki lehordott mindennek, de nem érdekelt. Jungkookhoz kell mennem.
Bepattantam a kocsiba, és elindultam. Sikerült, az amúgy 10 perces utat, 4 perc alatt megtennem. Leparkoltam Jungkook, autója mellé, és már az ajtó előtt is voltam. Kettőt kopogatam, mire egy alacsony nő ajtót nyitott. Olyan ismerős vonásai vannak. Azok az ajkak, az arca.......Ő JUNGKOOK ANYUKÁJA!
-Szia.
-Jó napot kívánok!-hajoltam meg.
-Gyere be.-invitált be.
Mikor beléptem intett fejével hogy kövessem. Amerre csak mentünk mindenhol képek voltak a falon, Jungkookról.
-Menj be a szobába.-állt meg egy ajtó előtt.
Értetlenül néztem a nőre. Ez most meg akar ölni?
-Bent van.-mondta halkan, és szomorúan.
-Valami baj van,asszonyom?-tettem egyik kezem vállára
-Szomorú vagyok, mert a fiam szomorú.- néz fel rám szomorú tekintettel- és kérlek, hívj csak Iseol-nak.
-Te hívj csak~
-Jimin, tudom.
-Honnan?
-Jungkook mesélt rólad.
-Oh.......és, miket mondott?-jöttem zavarba
-Nem árulom el a fiamat.-kuncogott
-Rendben. Akkor én most be megyek. Felvidítom kicsit a fiadat.-mosolyogtam rá, a legőszíntébb mosolyommal.
Bólintott egyet, és én benyitottam.

I'M AFRAID |JIKOOKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora