Jungkook szemszöge
Miután kitettem Jimint, gondoltam én sem megyek vissza, inkább meglátogatom anyut. Nem vártam meg hogy bemenjen, elhajtottam.
Anyu háza kb olyan 10 percre van innentől. Út közben bekapcsoltam a rádiót, amiben pont a kedvenc számom ment. Gyorsan felhúztam és hangosan elkezdtem énekelni.
-"De a fenébe is újra beléd szerettem!
Újra belédszerettem!
Újra belédszerettem!
Újra belédszerettem!
Újra!
Oly sok éjszaka a könnyeim erősebben potyogtak mint az eső.
Félek hogy a sírba viszem összetört szívemet
Inkább meghalok, minthogy viharban kelljen élnem, mint korábban
Mutasd meg hogy itt van a menyország bébi
Érints meg, hogy tudjam, nem vagyok őrült
Soha nem találkoztam még hozzád hasonlóval."-innen csak dúdolásztam hiszen a lényeget már elénekeltem. Jimin teljesen összezavart. Talán ez a dal kellett ahhoz, hogy tisztázzam a dolgokat a fejemben. A dal, pontosan azokat a dolgokat adja át nekem, amiket érzek. Mintha csak én írtam volna. Azt hittem, hogy megjött az eszem és többé nem fog előfordulni, de megtörtént ami ellen minden nap, minden erőmmel küzdök.
Beleszerettem.........-És mond fiam, milyen a munkád? Még mindig ugyan olyan nagy beleéléssel csinálod?-kínált meg anya kávéval. Elvettem egy csészével és tettem bele egy kanál cukrot.
-Igen. Szeretem a munkám. Ma kaptam egy társat magam mellé.
-Tényleg? Mi a neve?
-Jimin.
-Biztos kedves lány. Szedd fel!-ült le velem szemben anya.
-Nem lány. De a felszedős része tetszik. Kár hogy utál.-kortyoltam bele a kávémba.
-Honnan veszed hogy utál?
-Túl sokat piszkálom. Sosem beszélget velem, ha hozzám is szól, mindig csúnyákat vág a fejemhez. Ennyi. Jell még valami bizonyíték.
-Oh, kisfiam, akkor még megmaradt az a rossz szokásod.-vigyorgott anyu és belekortyolt a kávéjába
-Mármint?-néztem rá értetlenül.
-Akibe szerelmes vagy, folyton piszkálod.-kuncogott anyu, de én elpirultam.
-Anyu!
-Jól van. Éhes vagy?
-Igen
-Hozok valamit.-ezzel felállt és kiment a konyhába.
-"Újra belédszerettem!"-dúdolásztam. Elő vettem a telefonomat és keresgélni kezdtem Jimin instagramm képei közt. Kiválasztottam azt amin a legjobban néz ki és azt amin írtó cuki. Meg kell mutatnom anyunak.-Itt van a kaja. Csak kimchit találtam.-tette elém az ételt anyu.
-Ő Jimin.-mutattam felé a telefont.
-Aztaaa. -kapta ki a kezemből a telefont-Az a fiú.......gyönyörű.......-tovább lapozott és megnézte a másik képet is.-Uram atyám! Ha ő lesz a vejem, akkor nyugodt szívvel meghalhatok.-adta vissza a telefont.-mesélj róla, milyen a személyisége?
-Nagyon csendes, de lobbanékony és érzékeny. Nagyon jó beszólásai vannak és nem hagyja magát. Nagyon kedves, többször láttam hogy megvígatsztalja az egyik munkatársunkat, akit elnyomnak a többiek.-mosolyodtam el a gondolatra-De sajnos engem utál..........
STAI LEGGENDO
I'M AFRAID |JIKOOK
Storie breviFINISHED STORY! "-Akkor lődd le Jungkookot!-ejtette ki könnyedén, mire tekintetem össztalálkozott a Jiminével." #1 - jikook (2022.12.30.)