Ranking postaci

92 6 7
                                    

Miejsce 18 Ryan Kuamki

Nie. Po prostu nie. Ta postać była tak „płaska", bardziej się nie dało. Z resztą długo nie pożył i taka była właśnie jego rola. Zasługuje na miano najgorszej postaci z uniwersum.

Miejsce 17 Serinata Ayato

Zrobiła jak zrobiła, postąpiła jak postąpiła. Mi jako osobie nie podobało się jej zachowanie, ale to część jej postaci. Takie mam mieszane uczucia.

Miejsce 16 Rinji Okata

Jest wyżej od Serinaty bo jego zachowanie przynajmniej jako człowieka było lepsze niż jej. Ja go nawet polubiłam, dało się go polubić.

Miejsce 15 Mojin Umuzaki

Jest tu bo jako postać mnie nudził tak szczerze. Był taki „typowy". Nie najgorszy, ale nie jakaś też petarda.

Miejsce 14 Koroki Masaki

Jak mam mówić szczerze to lubię nawet bardzo przerysowane postacie. I on taki trochę jest, nie pokazał zbyt wiele, ale miły typo. Jest ok.

Miejsce 13 Gekitari Bakuhastu

Jak wspominałam na początku, żałowałam, że nie pożyła dłużej. Bardzo tego żałuję. Mogła być z niej serio fajna, rozwinięta postać, ale niestety pożyła najkrócej ze wszystkich.

Miejsce 12 Chohei Ki

Czemu tak nisko? Otóż nie, że jej nie lubię tylko inne postacie wolę bardziej z różnych powodów. Ona.... nie potrafię powiedź jaka była. Jest na miejscu jakim jest i ok.

Miejsce 11 Kawanaita Nousagi

Ojojoj, pamiętam jak stwierdziłam, że „lecę po całości, przerobimy ją trochę, co będzie to będzie" tak właśnie było xD. Ale wyszło ok, wyszło ok. Fajnie się ją pisało, ale jej zachowanie no tak średnio no.

Miejsce 10 Haruna Bunkatsu

Mam do niej sentyment bo miała być postacią w mojej mandze, ale jako, że manga nie wyszła a była to jedna z moich ulubionych postaci w niej to musiałam ją tutaj wziąć bo nie zostawiłabym jej tak. Jest taką trochę ikoną chyba, tak nawet nawet.

Miejsce 9 Hachidori Kireina

Moja przyjaciółka uważa, że jest on bardzo PODEJRZANY. I ona mu nie ufa. Ale ja mu ufam, nie zrobił nic złego. Jest ok.

Miejsce 8 Shinri Gushiken

Podobało mi się to co z nim zrobiłam pod koniec 5 rozdziału, nie będę ukrywać. Czekałam na ten moment od początku. Jak postać no fajny jest.

Miejsce 7 Jumon Daiki

Jakoś się do niego przywiązałam osobiście. Nie wiem co mogę jeszcze dodać. Dobrze chyba, że zmieniłam go trochę bo tego początkowego bym do końca chyba nie zniosła.

Miejsce 6 Fou Yuki

Z kolei tego jego mościa moja przyjaciółka uwielbia! Ja też go lubię.

Miejsce 5 Ranna Saru

Nie spodziewałam się, że wyląduje na 5 miejscu, myślałam, że będzie w sumie wyżej. Jest ok. Jako przyboczna protagonisty to też jest jak jest.

Miejsce 4 Kyodaina Minari

Och brak mi słów. Ale w dobrym sensie. Nie myślałam, że będzie tak wysoko! Rozkleiła nam się trochę od początku do końca. Zmianię trochę przeszła, ale no.

Miejsce 3 Nawatobi Tokage

„Ona?! Tak wysoko?!" Tak. Ja. Ją. Uwielbiam. Zasługuje na 3 miejsce. Przywiązałam się do niej i uwielbiam to jej beztroskę, którą w sobie miała.

Miejsce 2 Teitaru Mesaiko

Protagonista na 2 miejscu, nie jest źle. On już też jest ikoną taką. W sumie on był z nami „cały czas", więc to też na to wpłynęło. Lubię go, lubię

Miejsce 1 ...Babcia Teitaru XD, nie no, nie no, to żart

Miejsc 1.....

turututruturu

napięcie rośnie

wcale nie wiecie kto będzie najpierwszym miejscu

Miejsce 1 Alice Wonderland

Moja kochana! No uwielbiam ją. Od niej się zaczęło i do niej wszystko wróciło i też myślę, że to 1 miejsce jest takim „odwdzięczenie" się dla niej za to, że od niej się wszystko zaczęło.



A, więc....... to już naprawdę ostatni rozdział! Ostateczny rozdział! No... dziękuję wam z całego serca za przeżycie wraz ze mną tego mojego małego koszmarku. Oczekujmy wspólnie drugiej części, która mam nadzieję, że będzie o wiele lepsza od tej. :3 . Dziękuję jeszcze raz. Żegnajcie, do zobaczenia w jakiejś innej książce...!

Danganronpa: New GenerationOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz