❝Yalancı ve Kuklası.❞

441 30 18
                                    

♠️


"Biliyorum sevgilim biliyorum,bende sana gerçekleri söylemek isterdim ama olmuyor,seni incitmekten korkuyorum."

Multimedya: Ceza,Med Cezir.



3 YIL ÖNCE, KASIM AYI.

"Siktir git!"

Diye bağırdı doruk,berk'in omuzlarından tutup,geriye doğru ittirerek.
Berk ağlıyor, doruk'sa sinirle etrafına zarar veriyordu.

Doruk böyle birisiydi, sinirlendiği zaman sinirden gözü hiçbir şeyi görmezdi, herşeyi yıkıp geçerdi.

"Sen ya,sen. Benim kardeşim dediğim insansın,bana bunu nasıl yaparsın?"

"Yemin ederim sana bunu ben yapmadım, hepsi yalan."

Diye kendini savunmaya başladı Berk, haklıydı da.
Lise 1 zamanlarıydı ve bir kaç kişi, doruk'un hoşlandığı kızı,berk'in sevdiğini söylemişti Doruk'a.

Doruk ilk başta inanmasa bile,eline kızla beraber öpüştüğü video ve fotoğraf'ları göstermişlerdi.
Hepsi doruk'un ve berk'in arkadaşlığını bozmak için yapılan bir türlü oyundu,bunu yapan baş kişinin de babası istemişti bir zahmet.

Çünkü doruk ve berk'in arkadaşlığı bozulduğu zaman,iki tarafında ailesinin arası açılacak ve Akif Atakul ve Resul Özkaya bir daha iş yapmayacaklardı.

Doruk'un hoşlandığı kızsa berk'i sevdiğinden bu olaya sıcak bakmıştı.
Kız berk'le konuşmaya gitmiş,orada da zorla berk'i öpmüştü.

Berk sonrasından geri çekilse bile, kayıt alınmıştı çoktan.

Ve oynanan oyun, güzel bir şekilde başarıyla tamamlanmıştı.

Sinirle berk'in omuzlarından tutmuştu ve yüzüne yumruğunu geçirmişti.
Berk sedelemiş ve geride ki koltuğa düşmüştü.

"Siktirip gideceksin hayatımızdan, aybike'ye de bir şey demeyeceksin."

"Saçmalama."

Dedi Berk,burnu kanıyordu.

"Bak."

Dedi Berk, ayağa kalkmaya çalışırken.

"Gördüğün herşey yalan tamam mı,o beni zorla öptü. Ben zaten geri çekildim hemen,o an çekildi büyük ihtimalle."

Dedi zorla söylerken,sesi titriyordu.

"Sana yemin ederim doruk,sende biliyorsun ben Aybike'yi seviyorum."

"Sikerim sevmeni!"

Diye bağırdı doruk, berk'in üzerine yürüyerek.

"Kardeşimden uzak duracaksın,onu sevdiğini söylemeyeceksin ve siktirip gideceksin buradan!"

Berk'in kıyafetinin yakalarından tutarak, sinirle sedelemişti onu.

"Dua et seni öldürmüyorum ama cezasız kalmayacaksın piç herif."

Doruk geriye çekilmiş ve arkasında bekleyen çocuklara gel işareti yapmıştı.

Çocuklar Berk'i dövmek için buradaydı,doruk onu döndürerek cezasını verecekti kendince.

Ama yanlış düşünüyordu, yaptığı tamamen saçmalıktı.

Doruk gerçekten berk'i sevmiyordu yoksa onu dövdürmesinin bir anlamı olmalıydı.

"Doruk."

𝑅ose Antiche₁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin