❝Teni Tenine.❞

201 15 10
                                    

"Dudakların var ya, dudakların..zehir gibi,ayaz gibi, aşkın bitişi gibi..sen gibi."

Multimedya;

Cem Adrian,Ela Gözlüm.

Oy sayısı çok düşük ve yorum da çok az cidden. Son kere söylüyorum arkadaşlar,zaten sizin için 2,3 günde bir bölüm atıyorum ve bakıyorum da hepsi çok düşük. Ki bu bölümün geç gelmesi, bayramdan dolayı işlerim olduğu için ve ağustosta ablamın düğünü olacak,onun için. Lütfen bu bölüm yine aynı şeyler görmeyelim.

Bölüme geçmeden önce oy kullanmayı ve satır aralarında yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar dilerim. 💖

"Teni Tenine."

Bu hayatta,en değer verdikleriniz tarafından sınanırsınız hep. İblis,en sevdiğiniz insanları düşman tutar size.

Adem ve Havva'nın yasak elmayı yiyip, Tanrı'nın onlara ceza vermesini de iblis sağlamıştır.

Ee, kimseye inanmayacağız bu zamanda, sevdiğimize bile.

Berk duydukları karşısında, şaşkınca ona gülümseyerek bakan aybike'ye bakıyordu.
Böyle bir şey beklemiyordu.

"Berk."

Dedi aybike,elini berk'in görüş açısına koyup sallarken. Berk transtan çıkmış ve kendine gelmişti. Gülümseyerek konuştu.

"Nasıl yani? Sen şimdi,kabul ettin öyle mi?"

Kafasını salladı aybike.

"Oley be,oley! Güzel sevgilim benim!"

Demiş ve Aybike'yi kucağına alıp, döndürmüştü. Aybike kahkahalarla gülerken,berk'in kolundan tutup, inmişti yere.

"Berk dur. Hem konuşacak bir yer yok mu? Burası olmaz yani."

Berk gülümsemiş ve aybike'nin elinden tutmuştu. Ardından da merdivenlerden yukarıya çıkmış ve odasına girmişti. Aybike içeriye girmiş ve berk'te ardından kapıyı kapatmıştı.

"Ben..seni artık bekletemeyeceğimi anladım. Çünkü sana aşık olmuştum bile."

Berk aybike'nin yanına gidip, yüzünü avuçlarının arasına almıştı.

Yüzlerini birbirine yaklaştırmış ve gülerek konuşmuştu.

"Bana söz vermiştin,sana aşık olacağım bekle diye. Bende büyük bir inançla bekledim ve dediğin gibi oldu, bana aşık oldun.. çok teşekkür ederim güzelim."

Aybike gülümsedi ve berk'in yüzüyle iki, üç santim kalan dudaklarına baktı. Yaklaştı ve dudaklarını dudaklarına bastırdı. İkisi de bir şey yapmıyor, öylece bekliyorlardı.

Berk hâlâ olayın ciddiyetini anlayamamış,aybike ise heyecanını yediremimişti.

Berk bir anda aybike'nin üst dudağını esir almış,aybike ise berk'in alt dudağını. Aybike berk'in ensesinden tutmuş ve onu kendine doğru daha da çekip, öpücüğü derinleştirmişti.

Berk'in ağızından kısık bir inleme çıkmış ve o an aybike'yi kucağına alıp,hemen yanındaki masaya oturtmuştu.

Aybike kafasını geriye atınca, berk aybike'nin dudaklarını bırakıp, boynuna doğru yüzünü çevirmişti. Dudaklarını boynuna bastırınca,aybike de kısık bir şekilde inlemiş ve elini berk'in saçına atmıştı.

Berk'in kemikli ve uzun elleri sweet'in uçlarına gidince,aybike hemen yardım etmiş ve o çıkarmıştı. Aybike ve berk birbiriyle göz göze gelince, genişçe gülümsemişlerdi.

𝑅ose Antiche₁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin