❝Gelecek Seçimi.❞

156 14 10
                                    

"Yaptığım bu seçim..ya ileride pişman olursam?"

Multimedya;

Berkay Altunyay,Olmazlara İnat

Şimdi hemen bölüme geçmeden önce oy kullanalım ve satır aralarında yorum yapalım lütfen. İyi okumalar dilerim.💗

"Gelecek seçimi."

Korkusuz ebeveyninler herşeyi yapabilir bu hayatta. İyi evlat yetiştirebilir,iyi işler düzenleyebilir ve benzeri gibi gibi.

Ama eğer kötü bir ebeveynse de,bir canavar da yetiştirebilir.

"Ben,"

Dedim kurumuş dudaklarımın ardından. Dilimle dudaklarımı yaladım ve sevde'ye baktım.

Babası nasıl bir ebeveyndi ki, kızını hamile haliyle sokağa atmıştı? Şahsen babamla aram iyi olmasa bile,zor anımda yardım eli uzatacak ilk kişi hatta, canını verecek bir babaydı.

Babam iyi bir babaydı, bunu aksi edemezdim. Hatta şu son 1 yıl önce bile,babam benim gözümde en iyi adam diye geçerdi. Babam her zaman bana,lara'ya ve anneme karşı iyiydi.

Annemi çok severdi ki, şuan bile aynı şekilde aşık olduğunu biliyordum. Fakat sarhoşken bir hata yapmıştı ve onun sonucunda da bir bebek oluşmuştu.

Babamı asla babalık konusunda suçlamayazdım. Bunu yaparsam yalan söylemiş olur ve bencil davranmış olurdum. Bir tokat atmayı bırak,bir kere bile ağızından beni üzecek bir kelime duymamıştım.

Belki bu yüzdendi,annemin hâlâ boşanmak istemeyişi. Babam içinde dair di sahi.

İkisi de istemiyordu belliydi ama ortada bir aldatma söz konusuydu ve bir bebek.

Sevde'ye yeniden baktığımda, düşüncelerimden ayrılmaya çalıştım.

Ben..ne diyecektim ona?

Bu evde yaşamasına izin verecek miydim? Kapı dışarı etmek olur muydu? Sahi, karnında benim kanımdan olan, öz ve öz bir kız kardeşim varken.

"Kal."

Dedim dilimin ucuna gelen ilk kelimeyi. Solan yüzü, mutlulukla dolmuştu. Yani şimdi kardeşim de bunu duyunca, mutlu olmuş muydu acaba?

Elimi saçlarımdan geçirdim ve terleyen alnımı elimin tersiyle sildim. Boncuk boncuk ter döküp duruyordum.

"Seni burada istememin sebebi,o şeref yoksunu baban gibi bu evde kovmamam,ne olursa olsun canım yanmasına rağmen izin vermem..."

Derin nefes aldım. Nefesimi düzene sokmaya çalışıyordum.

"Bütün bunların sebebi,o karnındaki kendi kanımdan olan,öz ve öz kız kardeşim için."

Kafasını salladı ve yanağından akan göz yaşını sildi.

"Biliyorum ve sana çok teşekkür ederim berk."

Derin nefes aldı.

"Babam gibi beni bu evde istememeye kalkmadın veya kovmadın. Beni her gördüğünde acı çekmene rağmen, kız kardeşin için kabul ettin..cidden çok teşekkür ederim,kızım senin gibi bir abisi olduğu için çok şanslı..."

Derin nefes aldım ve kafamı salladım. Yandan araba anahtarını alıp, kapıya doğru yürüdüm. Yanından geçerken durdum ve yüzüne baktım.

"İnan canımı yakan sen değilsin."

𝑅ose Antiche₁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin