Senki nem kért ilyen részt, viszont mivel karácsonyra nem írtam, írok új évre! Mindenkinek nagyon jó évet! <3
______________________________________-----------------------------------------------------------
A történetet az írói szemszögből írtam le, nincs (Név) vagy ilyenek.
------------------------------------------------------------Nem is hiszlek el titeket mostmár!-ordította idegességében Sara, mire az egész társaság elkezdett röhögni rajta kívül.
-Tudod drága Sara, eléggé nehéz kitalálni hogy mit is akarsz ha pingvinjárásban ugrálsz! Hahaha!-nevetett Hu Tao.
-Olyan gonoszak vagytok.-durciztott be.
-Akkor miért nem mondod meg? Nem fogjuk kitalálni a drága "pingvinjárásod" alapján.-tartotta vissza enyhe röhögőgörcsét Venti, kevés sikerrel.
-Hálózsák!!!-ordította, mire az egész társaság mostmár vele együtt szakadt a röhögéstől.
-Najó ezt én tényleg nem bírom már!! -törölte a könnyeit Yanfei.
-Najó~~ Ki éhes?-tette fel a kérdést mindenki kedvenc szakácsa, Xiangling.
-Én!!!-ordította mindenki.
-Oké~! Csináltam 100 emberre elég virslis malackákat!
-Te vaj a legjobb Xamling!-mondta valahogy Bennett és Yoimiya egyszerre.
-Azért ne egyetek túl sokat. Nem akarom az új évet veletek a wc-n tölteni.-figyelmeztette őket kissé idegesen Diluc.
-Najó! Mivel mostmár tényleg mindenki itt van, és lassan éjfélt üt az óra, elkezdhetünk várakozni!-mondta Thoma.
-Mennyi idő maradt hátra?-kérdezte izgatottan Amber.
-Körülbelül 2 perc.
-ÚRISTEN AZ NAGYON KEVÉS.-állapította meg Yoimiya.
-Ez így van, ügyes vagy.-mondta drága Istenünk (Zhongli) a jól megszokott rezzenéstelen arccal.
-MÁR CSAK EGY PERC ÚRISTEN ÚRISTEN MÉG NEM MONDTAM KÖSZÖNETET A NEM LÉTEZŐ MACSKÁMNAK!!-ordította be idegesen Childe.
-Figyelem!!! 5... 4...-kezdett bele Ayaka.
-3.. 2.. 1... BOLDOG ÚJ ÉVET!!-ordította mindenki, majd a (nem tudom hogy került oda) konfettit kilőtték.
-Pedig azt hittem legalább itt nem kell takarítanom...-motyogta szomorúan Noelle.
-Nem kell! Majd megoldjuk!-kacsintott rá Amber, mire kicsit megkönnyebbült.
A hajnal nem tartott sokáig, mindenki elaludt, Yoimiya és Bennett még Diluc engedélyére (inkább fájdalmára) ehettek virlsis malacokat, viszont nagyon fájt a hasuk, szóval legendáink szerint aznap meglátogatták az illemhelyet. Másnap- vagyis inkább aznap reggel elkezdtek takarítani ami egész gyorsan ment, így miután kitakarítottak, mindenki hazament, és a családjával töltötte az új év első napját. Childe pedig a nem létező macskájával.
______________________________________
Boldog Új évet drágáim!
ČTEŠ
Genshin Impact: Oneshots
Fanfikcehalo😝😝😝 szoval ezt a csodakonyvet meg a jobb evjaratomban irtam igy ha nagyon cringe nem vallalok felelosseget😋☝🏼‼️ ja es ne varjatok semmilyen felnott tartalmat, szerintem 12 voltam es nem mertem szexualizalni karaktereket😤 (jo ember voltam) ...