༻。゚˚ 。• ♡ •。˚ ゚。༺
≪•◦ ♡ ◦•≫
Şu anda 10. sınıftasın ve son yıllarda arkadaşlarınla çok şey yaşadın.
Bir yandan Eren'e karşı birşeyler hissetmeye başladın, bu yüzden bir gün tüm cesaretini topladın ve ona aşkını itiraf ettin.
Ondan sonra daha da yakınlaştınız ama asla ciddi bir ilişkiye girmediniz
şu anda okulda oturuyorsun ve sınıfta uyuya kalmamaya çalışıyorsun. Aniden müdür sınıfa geldi de bu yüzden tekrar uyandın.
Müdür "yn ln" benimle gel"
Bacakların titriyor, onu ofisine kadar takip ediyorsun, bir yandan da neyi yanlış yaptığını düşünüyorsun.
Ofisine girdiğinde anne ve babanı görürsün Panik içinde, neyi yanlış yapmış olabileceğinizi düşünmeye başlarsın.
Annene ve babana neden burda olduklarını sorarsın.
"Yani henüz bilmiyor musun yn?" -Müdür
"Neyi bilmiyor muyum" diye sorarsın ve sabırlı bir çekilde cevaba beklersin.
"Ailen bugün okula seni almak için geldiler çünkü yakında taşınacaksın" -Müdür
"yılın ilk yarısı önümüzdeki hafta bitiyor, yeni bir şehirde okul değiştirmek için iyi bir zaman"
"Hangi şehre taşındığınızı sorabilir miyim?"der öğretmen bu rahatsız edici sessizliği bozmak için.
Sen sessiz bir şekilde duvara bakarken annen sorusuna cevap verir.
Şehrin adını duyduğunda şaşırmış bir şekilde annene ve babana baktın. eski şehire taşındığınıza inanamadın.
Sinirli bir şekilde müdürün odasından çıkıp okulun bahçesine gittin. Banka oturup gökyüzünü bakıyordun.
Aniden yan taraftan biri sana vurdu, hemen kafanı çevirip kim olduğunu bakarsın.
Kim olduğunu gördüğünde dudaklarında küçük bir gülümseme oluştu.
"Seni pencereden gördüm ve iyi misin diye bakmak istedim. Okul müdürü senden ne istedi?" diye sordu eren ve yanına oturdu.
Üzgün bir şekilde ona her şeyi anlatırsın ve başını Eren'in omzuna yaslarsın. Gözlerin yerdeyken Eren nazikçe başını okşar.
"Bu berbat." -Eren
"Gitmek istemiyorum. Size veda etmek çok zor" - YnEren banktan kalkar. Elleri cebinde ileriye bakar ve seni neşelendirmeye çalışır
"Yn... Bu senin için çok zor biliyorum ama bizi hiçbir şey ayıramaz Mikasa'dan ve Armin'den bizi ayırabilecek hiçbir şey yok" der eren yüzünde bir gülümsemeyle.
"Bizi hiçbir şeyin ayıramayacağına ve sonsuza kadar birlikte kalacağımıza söz verelim" dersin neşeyle ve serçe parmağını ona uzatıyorsun.
∞