。゚•┈୨♡୧┈•゚。Connie'ye "Kız arkadaşı güzel mi?" diye sordun. Connie sadece omuzlarını silkerek "Bilmem" dedi.
Zil tekrar çaldı, bu yüzden hepiniz sınıfa gittiniz. şu an işlediğiniz konu sıkıcı olsa bile derse konsantre olmaya çalışıyorsun.
Öğlene doğru mutlu bir şekilde okuldan çıkarsın ve eve doğru yürürsün."Sonunda okul bitti" dersin kendi kendine.
Karşıdan karşıya geçerken kaza yapmamak için etrafa hızlı bir şekilde baktığında, çok uzakta olmayan Levi'yi görürsün.
Caddeden karşıya geçerken ona bakmaya devam edersin. motor sesini duyana kadar yandan gelen arabanın farkına bile varmamıştın.
Panik içinde başını çevirdin ve bir arabanın sana doğru geldiğini gördün. hızlıca yana doğru hareket etmeye çalışırken, bileğini bürkersin.
Acı içinde gözlerin dolar ve düşersin. Çok utanmıştın, yere düşüp kalmıştın öyle.
Sürücü hızla durur ve arabadan iner. Endişeli bir şekilde, sana doğru yürür ve durumunu sorar.
"yardıma ihtiyacın var mı, bir şekilde sana yardım edebilir miyim?" diye sordu kollarıyla seni kaldımaya çalışırken. Sadece başını salladın ve gergin bir şekilde "Teşekkürler, iyiyim" dedin.
Anlayışla başını sallar ve hâlâ endişeli olsa bile senden uzaklaşır.
Birden bir ses, "Oi! ne diye böyle ortalıkta duruyorsun?" diye sorar.
Önündeki çocuk levi'dir.
Sonra başını kaldırıp ona baktın. "Lütfen beni yalnız bırak" dedin.
Ancak Levi dinlemez ve sırt çantasını çıkarır. Yere çömelir ve yaran var mı diye bakmaya başlar.
"Sanırım ayağında bir şey var" der.
Birdenbire Levi seni sırtına alır ve taşımaya başlar.
Şaşkın bir şekilde ona bakarsın. daha sonra Levi hafif morarmış ayak bileğini görür ve gözlerini devirir.
"Teşekkür ederim" dersin utangaç bir şekilde.
"Tch, Sadece biraz daha dikkat et nereye gittiğine." -Levi
"Tamam tamam, isteyerek yapmadım ya" -Yn
"Kes sesini çok ağırsın zaten" - Levi