06. The Date

77 5 1
                                    

Melissa's POV

Ik word wakker en merk dat ik in Niall's armen lig. Ik kijk naar hem en zie hem nog lekker slapen. ik kan wel uren naar hem kijken. Opeens doet hij zijn ogen open en kijkt recht in die van mij.

''Morning babe.'' Zegt hij en geeft me een kus.

''Morning handsome.'' Zeg ik als ik zijn kus heb beantwoord.

''Vandaag wordt een geweldige dag. Alleen wij twee.'' Zegt Niall.

''ik kan niet wachten. Weet je al wat we gaan doen?''Vraag ik.

''Ja zo ongeveer.'' Zegt hij lachend. Zijn lach is gewoon aanstekelijk. Ik moet er altjid van mee lachen ook op filmpjes. Hij is de liefde van mijn leven. Voor altijd. Ik sta op en loop naar de keuken. Ik begin aan een uigebreid ontbijt voor ons allemaal. ik hou van bakken en koken, dus het is een makkie voor me. Ik begin aan de broodjes en al snel liggen die in de oven. Ik begin alvast met de tafel te dekken. Dan hoeft dat straks niet meer. Ik begin met jus d'orange persen, en beleg klaar leggen. Eitjes koken doe ik ook nog en als ik overal mee klaar ben zijn de broodjes ook klaar. ik leg de verschillende soorten broodjes in een mand en zet die ook op tafel. Niall komt op dat moment de keuken inlopen en kijkt me met grote ogen aan.

''Heb je dat allemaal in een kwartier gedaan?'' Vraagt hij verbaasd.

''Ja. Ik doe het vaker dus is niet zo moeilijk voor mij.'' Zeg ik trots.

''Ik zal de anderen wel wakker maken.'' Zegt Niall met een grijns.

''Nee dat doe ik wel. Jij gaat het doen met herrie. ik zie het aan je.'' Zeg ik lachend. Hij knikt.

''Okee doe jij het maar.'' Zegt hij dan met een glimlach. Ik loop de kamer in en geef iedereen een kus op de wang. Ze doen hun ogen open en kijken me met een glimlach aan.

''Kom slaapkoppies ik heb ontbijt gemaakt.'' Zeg ik. Ik zie Nick en Yvonne gelijk opstaan en naar de keuken rennen.

''Jongens kom nou. Melissa's ontbijtjes zijn altijd heerlijk.'' Roept Nick vanuit de keuken. De anderen staan ook snel op en rennen naar de keuken. Als ik de keuken in kom zitten ze allemaal al op me te wachten. ik ga lachend zitten en iedereen begint met eten. Als ze allemaal een hap hebben genomen van hun broodje doen ze hun ogen dicht en genieten.

''Dit is het beste ontbijt dat ik ooit heb gehad.'' Zegt Liam. De anderen jongens knikken als bevestiging. Als we ons ontbijt op hebben ruimen Nick en Yvonne de tafel af en lopen ik en de jongens naar de woonkamer. We ploffen met een volle buik op de matrassen. ik voel me ineens heel misselijk worden en sta snel op. Ik ren snel naar de wc en ga erboven hangen. Ik gooi alles van gisteren en net eruit. ik voel dat mijn haar naar achter wordt gehaald. Ik doe mijn hoofd omhoog en spoel door. Ik sta op en voel me heel licht worden. ik pak Niall vast, maar het is al te laat ik zak door mijn benen en alles wordt zwart.

--

Ik doe mijn ogen open en zie 7 bezorgde hoofden boven me. Ik ga voorzichtig rechtop zitten. Ik voel me weer even licht en pak even iets vast. Dan trekt het weg en kan ik blijven zitten.

''Gaat het een beetje babe?'' Vraagt Niall bezorgd. Ik knik en begin te huilen. Niall komt naast me zitten en neemt me in zijn armen. Hij wrijft over mijn rug heen om me gerust te stellen. Ik merk dat het werkt en wordt rustiger.  

''Ik denk dat het niet vandaag wordt he?'' Zegt Niall.

''Nee sorry. Ik voel me verrot.'' Zeg ik.

''Is niet erg. Ik blijf bij je.'' Zegt hij. Ik knik. hij gaat achter me zitten en ik leun tegen zijn borst aan. Hij slaat zijn armen om me heen.

''hier kunne we ook onze date van maken. Gewoon op bed film kijken. Dat vind ik ook leuk.'' Zeg ik.

''Dat lijkt me een geweldig plan.'' Zegt Niall met een glimlach.

Niall's POV

Dat is eigenlijk nog geen eens zo'n slecht idee. Zo is het ook heel gezellig. En ik ga haar straks gewoon vragen. Het is onze middag. Wel jammer dat ze zich niet lekkr voelt maar daar kan ze ook niks aan doen. We gaan gewoon film kijken en dan komt het helemaal goed. We gaan gewoon genieten.

''Welke film wil je kijken?'' Vraag ik als de anderen de kamer uit zijn.

''Uhm.... Ik pak mijn laptop wel even. Dan kijk ik daar wel op.'' Zegt Melissa.

''Nee jij blijft zitten ik pak de laptop wel. ik wil niet weer dat je omvalt.'' Zeg ik en klim achter haar vandaan. Ik loop naaraar bureau en pak haar laptop. Ik geef haar haar  laptop en ga weer achter haar zitten met mijn benen wijd. Ze doet de laptop open en start netflix op. We kijken tussen de films opzoek naar een leuke. Dan komen we ineens despicable me 2 tegen.

''Die moeten we kijken.'' Zeggen we tegelijk. We schieten in de lach en Melis klikt de film aan. We gaan lekker liggen. Liam komt binnen lopen met een dienblad met drinken en eten.

''Voor de tortelduifjes.'' Zegt hij. Ik kijk em lachend aan.

''Dan je Li.'' Zegt Melis.

'''Geen probleem Melis.'' Zegt hij terwijl hij het dienblad neerzet. Hij geeft haar een kus op haar hoofd en loopt dan de kamer uit.

''Wat zijn de jongens toch een schatjes. Maar jij blijft bovenaan staan.'' Zegt Melis.

''Melis, ik wil je wat vragen.'' Zeg ik. Ze gaat rechtop zitten en kijkt me aan.

''Ik ben al vanaf het eerste moment gek op je. Je doet iets met me wat niemand ooit heeft gekund. Ik voel me vertrouwd bij jou en voel iets raars in mijn buik. ik word meestal ook verlegen als ik bij je in de buurt kom. ik ben gek op je. Wil je de mijne zijn?'' Vraag ik.

---------------------------------------------------------------

Heeey allemaal,

Oeeh een cliffhanger. Spannend. Geniet van het hoofdstuk.

XXX Melissa

The Big SupriseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu