Fotoğraf hassasiyeti uyarısı: Bu yarışmadaki bazı görseller ve görsel efektler tetikleyici olabilir.
HERKESE MUTLU YILLAR!
Yeni yılın ilk gününden herkese merhaba! Aşağıdaki profillerle beraber yepyeni bir yarışmaya ne dersiniz?
alternativestorry, antiheroesgalore, highfantsy, LY, romance, talesofthedeep, WattpadESL, WattpadCreepypasta, wattpadpoetry, WattpadPotterverse, WattpadShortStory, WattpadTimeTravel YAFantasy
Yarışma yönergemiz genel olarak aynı, fakat katılan her profilde işleri biraz daha eğlenceli hale getirmek için kendi yönergelerimizi ekledik. Ocak ayı boyunca devam edecek bu yarışmamızda hangi yönergeyi takip etmek istediğinizi siz belirleyebilirsiniz.
✷ YÖNERGE ✷
Bugün, kahramanınız yeni yıla unutulmaz bir başlangıç yaparak başlıyor.
Tardis'in görkemli zaman yolculuğunda bir sabah gözlerinizi açtığınızı düşünün. 2022 yılının sabahında kendinizi Tardis'de bulsanız yapacağınız ilk macera ne olurdu? Sıcacık yatağınızda uyurken birden bire bir zaman makinesinde gözlerinizi açsanız geçmişe mi geleceğe mi giderdiniz?
Sihirli kalem sizin ellerinizde... Zaman makinenizle atılacağınız maceranın sihriyse hepimizin merak konusu!
✷ KURALLAR✷
1- Hikayeniz bu yarışma için yazılmış olmalıdır.
2- Hikayeniz 500 ile 2000 kelime arasında olmalıdır.
3- Hikayeniz İngilizce veya Türkçe dilinde olmalıdır. (İngilizce yazmak isterseniz diğer katılımcı profilleri kontrol edebilirsiniz.)
4- Yarışmaya katılmaz için hikayenizi 31 Ocak 2022 23.59'a kadar (Türkiye saati ile) bu form ile gönderebilirsiniz.
5- Hikayeniz yetişkin içerikli olmamalıdır ve İçerik Kuralları'na uygun olmalıdır.
✷ÖDÜLLER✷
⇾ Kazanan yarışmacılar katılımcı profillerden duyurulacaktır
⇾ Kazananlar, yarışmaya özel bir kazanan çıkartması alacaklar
⇾ Kazanan yarışmacı okuma listesine eklenecek
⇾ Büyük kazananın hikayesi, katılan tüm profillerin antoloji çalışmalarında yer alacak⇾ Büyük kazananın hikayesi WattpadAnthologies'de yayınlanacak
✷ETİKET KÖŞESİ✷
Bu yarışmanın ilgisini çekeceğini düşündüğünüz arkadaşlarınızı buraya etiketleyebilirsiniz.
✷NOT✷
Lütfen, bu yarışmanın ve yukarıdaki yarışma kurallarının Wattpad Elçileri tarafından oluşturulduğunu ve hiçbir şekilde Wattpad veya Wattpad Çalışanları ile bağlantılı olmadığını unutmayın. Söz konusu yarışmanın değerlendirilmesi, yarışmayı düzenleyen kişiler tarafından yapılacak olup Wattpad ve Wattpad çalışanlarının sorumluluğunda değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayran Kurgu Karnavalı
De TodoPişt, hey sen- Evet, evet sen! Hayran Kurgu hikayeler için düzenlenen yarışmalarımızda bize katılmak ister misin? Ödüller, hediyeler ve tabii ki bol bol eğlence bizden, daha ne bekliyorsun? Kapıyı aralamanın tam vakti!