NOT: Lütfen, bu yarışmanın ve aşağıdaki yarışma kurallarının Wattpad Elçileri tarafından oluşturulduğunu ve hiçbir şekilde Wattpad veya Wattpad Çalışanları ile bağlantılı olmadığını unutmayın. Söz konusu yarışmanın değerlendirilmesi, yarışmayı düzenleyen kişiler tarafından yapılacak olup Wattpad ve Wattpad çalışanlarının sorumluluğunda değildir.
Merhaba hayran kurgu dünyası, merhaba hayran kurgu dünyasının biricik sakinleri! Baharın neşesi hepimizin içini ışıtsın, hayranı olduğumuz ünlülerden yepyeni içerikler, güzel haberler getirsin.Bu ayki yarışmamızda biraz heyecanı doruğa çıkarmaya ne dersiniz?
Hayranı olduğumuz ünlü ile tanışmayı, onunla beraber vakit geçirmeyi hep isteriz. Bu bir gün gerçekleşse bile kalbimizi durdurmaya yetecek olan o anlar ne yazık ki dişimizin kovuğuna gitmeyecek kadar kısa oluyor. Peki ya bu süreyi biraz uzatmaya, hele de bir sinema filmi kadar uzatmaya ne dersiniz?
Geri sayım sonunda bitti ve fragmanlarını defalarca kez izleyip ezberlediğiniz film nihayet vizyona girdi. Gişe sırasının en başında tabiki siz vardınız ve bunca zaman beklemenize sonunda değmiş, en güzel koltuklardan birini kapmıştınız. Ama o da ne? En sevdiğiniz ve filmin de başrolü hemen yanınızda oturuyordu ve siz bunu ancak tüm film bittiğinde fark edebilmiştiniz.
Tamam, biraz o zamanı kaçırmış olabiliriz, ama ne olacak ki? Önemli olan fark ettikten sonra neler olacağı.
İPUÇLARI:
℘ Başroldeki ünlü gerçekten de bir oyuncu olabileceği gibi şarkıcılık, müzisyenlik, yazarlık veya yönetmenlik gibi farklı bir işle meşgul olabilir ya da bir karakter de olabilir.
KURALLAR:
℘ Hikayeniz hayran kurgu türünde olmalıdır. Hayran kurgu türünde olmayan hikayeler değerlendirmeye alınmamaktadır.
℘ Hikayenizde #fanficstrnisan21 etiketini kullanmalısınız.
℘ Hikayeniz birden fazla bölüm olabilir ancak toplam kelime 500-5500 arasında olmalıdır.
℘ Hikayeniz İçerik Kuralları'na uygun olmalıdır.
℘ Katılımlar bu form ile sağlanacaktır, aksi durumda hikayeniz etiket bulundursa bile yarışmaya katılmamış sayılacaktır.
℘ Katılım formunu lütfen hikayenizi tamamladıktan sonra doldurun.
℘ Katılımlar 24 Nisan saat 20.00'de son bulacaktır. Sonuçlar ise 28 Nisan'da açıklanacaktır.
ÖDÜLLER:
Kazanan;
℘ Yarışmalarımız için özel olarak hazırlanmış etiketin sahibi olacak,
℘ Bu FanficsTR hesabımızda okuma listesine eklenecek,
℘ Kazanan hikaye, sosyal medya hesaplarımızda ( Instagram ve Twitter ) tanıtılacaktır ve Instagram'da bir hafta öne çıkanlarda olacaktır.
℘ Kazanan hikaye, Hayran Kurgu Antolojileri çalışmamızda yayımlanacak.
SIKÇA SORULAN SORULAR:
1 - "5500 kelimeyi az miktarda geçen hikayeler ne olacak?"
Lütfen hikayelerinizin 500-5500 aralığında olmasına dikkat edin, eğer kısaltma gibi bir şansınız yoksa en fazla 100 kelime esnetme payına sahipsiniz. Bundan fazla kelime sayısına sahip hikayeler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
2 - "Hali hazırda yayımda olan kitabıma yeni bölüm olarak yazabilir miyim?"
Kısa hikaye tadında hayran kurgular için yeni bir çalışma yayımlamanız tercih edilmektedir.
3 - "Hikayemi bitirmeden başvurabilir miyim?"
Form ile başvuru alındığı için hikayenizi yayımlamış ve kabul görecek bir final vermiş olmalısınız. (Havada kalmamalı.) Yarışma bittikten sonra isterseniz hikayenize devam edebilirsiniz.
4 - "Hikayem birkaç bölüm olabilir mi?"
Toplam kelime sınırını geçmediğiniz sürece kaç bölüm olduğunun bir önemi yok.
5 - "Kaç kazanan olacak?"
Sadece bir tane kazanan olacaktır.
6 - "Birden fazla hikaye ile katılabilir miyim?"
Sadece bir hikaye ile katılabilirsiniz.
7 - "Hikayeler değerlendirilerken nelere dikkat edilecek? Kapağa dikkat edilecek mi?"
Hikayeler değerlendirilirken kurallara uygunluğa, İçerik Kurallarına uygunluğuna ve yazıma dikkat edilecektir. Kapaklar dikkate alınmayacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayran Kurgu Karnavalı
RastgelePişt, hey sen- Evet, evet sen! Hayran Kurgu hikayeler için düzenlenen yarışmalarımızda bize katılmak ister misin? Ödüller, hediyeler ve tabii ki bol bol eğlence bizden, daha ne bekliyorsun? Kapıyı aralamanın tam vakti!