NOT: Lütfen, bu yarışmanın ve aşağıdaki yarışma kurallarının Wattpad Elçileri tarafından oluşturulduğunu ve hiçbir şekilde Wattpad veya Wattpad Çalışanları ile bağlantılı olmadığını unutmayın. Söz konusu yarışmanın değerlendirilmesi, yarışmayı düzenleyen kişiler tarafından yapılacak olup Wattpad ve Wattpad çalışanlarının sorumluluğunda değildir.
Merhaba! Yarışmanın adından anlaşıldığı üzere yarışma domino ile ilgili fakat o Domino değil... Bakalım bakalım yarışmamıza...
İşte, aralık ayı yarışmamızın yönergesi:
"Günlerden 31 Aralık... Yılın son günü için hiçbir planınız yok. Televizyon/bilgisayar karşısına kurulup en sevdiğiniz filmi/diziyi izlemek bir plandan sayılmıyorsa tabii... Saat gece yarısını vurduğunda ve yeni yılın ilk dakikasına girildiğinde, fazlasıyla ilginç bir şey oluyor. Kendinizi izlediğiniz filmin/dizinin evreninde, tam da o en sevdiğiniz, can alıcı sahnenin içinde buluyorsunuz. Cebinizde bulduğunuz bir notla veya telefonunuza gelen bir mesajla bir göreviniz olduğunu fark ediyorsunuz. Bu göreviniz için size verilen süre de tam tamına 48 saat! Göreviniz ne mi? Filmdeki/dizideki olayların akıbetini değiştirmek!
Değiştireceğiniz tek bir olay, domino taşları gibi dağılarak diğer olayları da değiştirecek. Neyi nasıl değiştirirsiniz?
Süreniz başladı! Tik tak, tik tak..."
İPUÇLARI:
℘ Titanik'i batmaktan kurtarabilirsiniz.
℘ Cedric Diggory'yi ölümden kurtarabilirsiniz.
℘ Peeta'yı Kapitol'ün eline düşmekten kurtarabilirsiniz.
℘ Edward'ın Volturi kurallarına karşı gelmesine izin verebilirsiniz.
℘ Moriarty'nin ölmesine izin vermeyebilirsiniz.
Bakalım ne yazacaksınız! Merakla bekliyoruz ;)
KURALLAR:
℘ Hikayeniz hayran kurgu türünde olmalıdır. Hayran kurgu türünde olmayan hikayeler değerlendirmeye alınmamaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayran Kurgu Karnavalı
De TodoPişt, hey sen- Evet, evet sen! Hayran Kurgu hikayeler için düzenlenen yarışmalarımızda bize katılmak ister misin? Ödüller, hediyeler ve tabii ki bol bol eğlence bizden, daha ne bekliyorsun? Kapıyı aralamanın tam vakti!